Ett brev adresserat till himlen

Grattis på födelsedagen pappa! Jag önskar så att vi kunde träffas, vill så gärna krama dig, på onsdag är det 7 år sedan du lämnade oss. Det är mycket som har hänt som jag önska du var med på. Jag har inte bara tagit studenten utan även examen. Jag jobbar som röntgensjuksköterska och trivs jättebra. Jag är tillsammans med en jättefin kille och störst av alltså har du ju blivit morfar igen, första gången till mitt barn. En helt underbar kille, Theodor heter han, och andra namnet är Anders efter dig. Jag både längtar och bävar efter dagen han frågar om sin morfar.
Du vet säkert redan allt det här, för jag både tror och känner att du finns med. Jag saknar dig. Många varma kramar från din dotter. 

Kommentarer:

1 natalia:

Så fint skrivet, kram <3

Svar: tack kram
Pauline Hurtig

2 Anna:

Han skulle varit och är så stolt över dig, fina Pauline ❤️

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

3 Svärmor :

Håller med ovanstående ❤ kram till dig finaste Pauline ❤

Svar: kram<3
Pauline Hurtig

4 Ida:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

5 Ebba:

så fint skrivet, massa kramar till dig <3

svar: ja eller hur, kul att dy tycker det :) kram

Svar: tack! kram<3
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Så himla vackert inlägg. Så fint skrivet! Grattis till honom! Kram

Svar: tack, kram
Pauline Hurtig

7 ♫♪ sandra:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Så fint skrivet och mina barns morfar gick också bort för 7 år sedan. Kram

Svar: <3 det är hemskt att skiljas från de man älskar
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Så vackert skrivet! Styrkekram <3

Svar: tack fina du <3
Pauline Hurtig

10 Lucy:

Med tårar i ögonen så ler jag så mycket och känner så mycket värme och kärlek i din text <3 vackert skrivet <3 massa stora kramar <3

Svar: aw <3 kram <3
Pauline Hurtig

11 Misstossequeen:

🌸❤️

12 Mamma Yvonne :

Så fint skrivit ❤❤❤

Svar: <3
Pauline Hurtig

13 sandra.:

Åh :( så himla fint men sorligt inlägg <3 :( jag beklagar verkligen!
Grattis till honom!!!


Svar: <3
Pauline Hurtig

14 Jasmine:

Ett så vackert brev. Dina ord och din berättelse berör. Tack för att du delar med dig.

(Sent) Svar: Kul att du gillar min nya väska!

Kram

Svar: <3
Pauline Hurtig

15 N a t h a l i e:

Jättefint skrivet! Massor med kramar <3

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

16 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åååh så vackert :') :'( Så mycket kärlek.

Svar: <3
Pauline Hurtig

17 Henrik Olsson:

<3 <3 <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

18 my:

Åh <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson:

Jag beklagar verkligen! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

20 Gabriella :

<33

Svar: <3
Pauline Hurtig

21 Anonym:

så fint inlägg om din pappa <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

22 Erika:

Så så fint skrivet. Styrkekramar!

Svar: <3
Pauline Hurtig

23 anniepiie:

Åhh så fint skrivet, helt säker på att han finns med dig. ♥

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

24 Amanda Forsman:

Så fint skrivet av dig<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

25 Carolina Thoor:

Ett jätte fint inlägg, beklagar.. Hoppas att han inser och ser hur fint du har det <3

Sv; tack ska du ha! :)

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

26 Tilda Barkselius:

Så otroligt fint skrivet, är övertygad om att han är med er! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

27 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Fint skrivet <3. Vet hur det är att förlora en pappa som ung. Min dog när jag var 9 år i en bilolycka. Till William har jag berättat det lilla jag minns av honom.

Svar: tack <3 ursh så hemskt. Jag gjorde en pärm om pappa, dels som bearbetning men också för att kunna berätta.
Pauline Hurtig

28 Mallan:

Så fint skrivet! ❤️

Svar: <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: