En kvällstund

Theodor brukar somna rätt tidigt, redan vid 20-21, jag brukar ändå lägga mig då då jag är rädd att missa sömn om det skulle bli en vaken natt. Han har dock aldrig varit vaken om natten så igår vågade jag vara uppe ett tag efter att han somnat. Jag tog fram min saknade målarbok och lite choklad, kröp upp bredvid Jonas som spela tvspel i soffan. Så mysigt och härligt. Theodor vaknade inte förs halv 6 i morse, kom upp till oss, ammade, och somnade om till 9. Så skönt, ser det som ett tecken att jag kan ta en stund om kvällarna.

 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mysigt

2 sandra:

mysigt!

3 Henrik Olsson:

Han är så duktig med sina sömnrutiner! :)

Svar: verkligen!!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Jag brukade också lägga mig samtidigt som mina barn förr minns jag :-D Kramis

5 Dixi Wonderland:

Åhh mysstund! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Natalia:

Så mysigt :)

7 Ebba:

men åh så mysigt!
svar: ja jättekul :) kram

8 Alice Lindström:

Vad mysigt!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

mys :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

10 Jeanette:

Lät som en väldigt mysig kväll :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

11 MALIN:

Vad mysigt :) Så härligt att färglägga! Kram

Svar: oja!
Pauline Hurtig

12 Erika:

Mysigt att avsluta kvällen sådär :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

13 Daniella:

Så mysigt, förstår att det var skönt att ha en liten stund för sig själv ^^

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

14 Amanda Lindstrand:

Ser mysigt ut!

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

15 my:

Mysigt :D

16 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät underbart :)

17 Julia:

Åh så himla mysigt!!!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

18 Anita:

Men mys!!

Kommentera här: