Bebisbubblan

Vi fortsätter mysa på i den härliga bubblan, vi fungerar riktigt bra som familj, han är lätt att trösta och så snäll och duktig. Vi får sova bra om nätterna men jag känner mig ändå lite trött och kraftlös, men det är ju inte så konstigt när man tänker på vad jag gått igenom. Brösten är stora som vattenmeloner och ömmar lite, men han är jätteduktig på att ta. Hormonerna gör att jag gråter ibland, för att han är så söt och jag är så lycklig, men också för att jag är rädd att vara otillräcklig. Igår var vi in på BB eftervård, han hade gått ner i vikt och var lite gul, men idag på slutbedömningen var allt bra, upp i vikt och mindre gul. Jag håller på med någon sorts förlossningsberättelse som kommer att komma upp, känns lite overkligt att det faktiskt hänt, som vi kämpade, jag och min lilla Theodor ♥
Myser i det fina nestet som mormor gjort ♥

Kommentarer:

1 IDA-FOTO:

Men ååh grattis!! :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 tess:

Oh vad härlgigt! De där hormonerna kan ju ställa till det ibland förstås, det i kombo med att man sover några timmar mindre & har mycket i huvudet stundtals! Men den första tiden är verkligen underbar, passa på att njuta även i lägen (de kommer nog att komma) då det känns tufft!
Grattis igen till er fina kille!

Svar: oja! ja visst är det så, men det hör till! :) tack så mycket :)
Pauline Hurtig

3 Days by Johanna:

Precis så det är i början som förälder. Skönt han gått upp lite och är mindre gul. Hugo var med gul länge, men gick med bort av sig själv. Han hade turen och ha en mamma som inte fick åka hem, så han kunde kollas varje dag! :)

Svar: jo det är ju så. skönt!
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Åh så söt! Ska bli intressant och läsa din förlossningsberättelse!

Svar: hihi :D vad roligt att du tycker det, den kommer upp nu snart :)
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Det där minns jag också med hormonerna och vad spännande att du ska skriva eran förlossningsberättelse. Så himla söt han är! <3 Kram

Svar: Jo, vad roligt att du tycker det, den kommer upp nu snart! visst är han <3
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Snacka om att han sover gott där! Är så himla glad för eran skull :D

Svar: ja verkligen! tack snälla :)
Pauline Hurtig

7 Erika:

Men åh vilken lycka :)

Svar: ja helt galet!
Pauline Hurtig

8 Henrietta Nylund:

Det låter ju som att allt går bra, stort grattis än en gång, han är verkligen sååå söt!

Svar: det gör det :) tack så mycket! ja jag är så förälskad
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Men sååååå söt!

Svar: ja visst är han <3
Pauline Hurtig

10 Anita:

Goose :D :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

11 Amanda Forsman:

Alltså han är fööör söt!

Svar: hihi ja helt galet
Pauline Hurtig

12 Lina:

Men jag dör, så söt!

Svar: hihi visst är han <3
Pauline Hurtig

13 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Mysigt! Stort grattis! :)

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

14 natalia:

Åh så mysigt :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

15 CAMILLAESI:

men så sött😍
Vilken tur att han har gått upp i vikt igen. Förresten jag tycker inte att du ska känna dig otillräcklig, du är och kommer vara en fin och bra mamma till honom

Kram<3

Svar: visst är han :) jo det är ju normalt att de går ner. Tack så mycket för det finna orden, men jag tror det hör till att känna så. Kram
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Åh så söt!! Blir kul att läsa förlossningsberättelsen sedan! :)

Svar: visst är han :D vad roligt att du tycker det!
Pauline Hurtig

17 Kattis:

Men stort grattis till er alla tre!😀

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

18 Marie:

Så fin, =D grattis

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

19 Cissi:

En sån liten sötnos ni har fått! Så mysigt att bra vara i babybubblan

Svar: ja eller hur :D verkligen!
Pauline Hurtig

20 Sarah:

Va skönt att de går så bra :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

21 Lovisa:

Mysigt! Ser fram emot förlossningsberättelsen :)

Svar: ja :) den kommer upp nu snart :)
Pauline Hurtig

22 Emelie Andersson:

Åh så liten och fin :)

Svar: jo :)<3
Pauline Hurtig

23 Charlotte Uleskog:

Åh va underbart mysigt!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

24 linah:

åhhh<3 grattis!!

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

25 Släpp taget. följ flödet:

Oj vad jag känner att jag missat här!! STORT GRATTIS till eran otroligt söta stjärna!! :D

Det kommer att gå fantastiskt bra! <3

Svar: hihi tusen tack! <3
Pauline Hurtig

26 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Stort grattis igen! Han är så himla himla söt!

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

27 Prietha:

Grattis!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 Gabriella :

Åh såå himla mysigt, underbart!! Kram

Svar: oja!
Pauline Hurtig

29 Tilda Barkselius:

Åh vad härligt att ni funkar så bra som familj, han är nästan overkligt söt!

Svar: absolut! hihi inte bara jag som tycker det då :D
Pauline Hurtig

30 Jonas:

Myskillen!

Svar: <3
Pauline Hurtig

31 RockBarbie:

Ja det var riktigt gott. Vilka söta bilder :) Så fin!

Svar: tack så mycket! visst är han :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: