Första dansen för terminen

Igår hade jag första danslektionerna för iår. Så himla roligt att vi är igång igen, så kul att träffa alla barnen!
Lite roligt var att under förra terminen, innan det började synas att jag är gravid kom en liten elev på fyra år fram  till mig, krama magen och sa "har du bebis där?". Jag blev helt chokad haha, hon måste ju ha känt på sig eller något, så himla söt.
Bilder fotade av Anna för längesen.
 
 
Från och med fredag kommer ni åt min blogg med blogg.se igen. Alltså lillafrokenhurtig.blogg.se
 
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Vad kul! :) Så fina bilder!

2 Carolina Thoor:

Vilka härliga & fina bilder! Härligt att den där fyra åringen kände på sig det, för att det tror jag också på! ^^,

Sv; ja, det tyckte jag med! :)

Svar: tack snälla! ja det var så roligt :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad roligt och vad fin du var! Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Cissi:

Men oj! Vad jag har missat! Stort grattis och visst är det häftigt hur barn "vet", Emma målade en bild på mig med bebis i magen, 2 dagar innan vi plussade med Iris. När jag frågade om det var när jag hade Alice i magen sa hon bara att nej, det var med bebisen... helskumt!

Svar: tusen tack! ja så märkligt och häftigt!
Pauline Hurtig

5 tess- mamma till Malin & Olivia:

Oh vilka fina bilder!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson:

Fina bilder! :)

Byter du plattform, eller funkar även denna adressen i fortsättningen? :)

Svar: tack snälla :) nej jag har blogg.se nu men de tar bort domän, så det räcker inte med .se som jag har nu
Pauline Hurtig

7 Maja <3:

Barn förstår många gånger mer än vad vi tror och ibland bättre än oss vuxna till och med :)

Svar: jo, nu handla det ju inte om att förstå eftersom att de varken syntes eller att jag visade så hon måste ha känt något :)
Pauline Hurtig

8 Josefine:

vad roligt!!

9 Släpp taget. följ flödet:

Vad roligt! :D
Haha känner igen det där.. Hade något dagisbarn som ställde samma fråga till mig innan jag talat om det för någon.. Dom kan dom små liven ;)

Svar: ja verkligen :D ja dom måste känna på sig :)
Pauline Hurtig

10 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh vad roligt :)

11 Anna:

Kul att vara igång igen! Och så vackra bilder.

12 Skogsraah ☾:

Vad roligt :) Superfina bilder!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

13 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Va kul! Hahaha sånna kommentarer fick jag på jobbet också av de små barnen :) var dock inställd på att få sånna kommentarer då det började synas ganska tidigt och jag ville avvakta med att berätta

Svar: jo :) jo jag började också synas tidigt men det var innan det så de kan inte vara att hon såg det på magen iaf, så lustigt :)
Pauline Hurtig

14 Daniella:

Så roligt, fina bilder :D

15 ebba:

så kul & så fina bilder!
svar: tack så mycket :) kram

16 Lucy:

SÅ vacker och gud så sött :D ja hon måste ha känt på sig att du var det :D

Svar: aw tack! ja så roligt hihi
Pauline Hurtig

17 sarah:

fina bilder

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 Erica:

Åh! Du är gravid! Grattis! Och grattis till examen med! :) <3

Svar: jo :) tusen tack!
Pauline Hurtig

19 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Mysigt :). Låter riktigt roligt att dansa :). Jättekul att hålla såna kurser för barn.

20 MALIN:

Vad spännande! Och bilderna på dig är såååå vackra :) Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Alice:

Sååå fina bilder!

22 natalia:

Så fina bilder!

23 Sara:

Vilka fina bilder! Härligt med barn också, de kan nog vara roliga :D

24 Boel:

Himla fina bilder!
Älskar barn så söta!

Svar: tack snälla! oja :)
Pauline Hurtig

25 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så fina bilder!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

26 MADDISENJ.SE:

men vilken söt liten tjej. Hon kände säkert på sig det :D

Svar: ja verkligen hihi :)
Pauline Hurtig

27 Linn Strömberg:

Barn är väldigt uppmärksamma. Mer uppmärksamma än vad man kan tro.

Svar: jo fast uppmärksam var det ju inte här eftersom att de varken syntes på magen eller att jag gav tecken, hon måste ha känt det på nå sätt
Pauline Hurtig

28 Vanessa andersson:

DEt ser så kul ut :D

29 Jenny Karlsson:

sv: Tack så mycket :)

Åh så fina bilder, trodde först det var weheartit bilder, så fina!

Svar: aw tack så mycket!
Pauline Hurtig

30 Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Men åh så himla roligt :)

31 Johanna Utterberg:

Vad roligt! :)

32 Tilda Barkselius:

Nämen gud så gulligt att din elev visste :)
Jättefina bilder också!

Svar: ja verkligen :) tack!
Pauline Hurtig

33 Liborius:

Åh vad roligt! Med både dansstart och 4-åringens kommentar:)

34 Anita:

Så fina bilder :D

35 Therese Bjärstig:

Så vackra bilder på dig <3

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

36 MATILDA:

vad kul! fina bilder :)

37 coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina bilder ^^ Haha gulligt med ungen :)

Svar: tack :) hehe ja
Pauline Hurtig

38 sommarblom.blogg.se:

Riktigt fina foton!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

39 Jeanette:

Vad roligt att dansen är igång igen :) Det är ju så roligt att dansa

40 Ellen Gräntz:

Vilka fina bilder! Kul att du är igång igen :)

41 Ida Lindborg ♡:

vad roligt! :D

42 Isabelle:

Så fin!! :-)

43 N A T H A L I E :

Kuul och fina bilder! :) kram

44 Anna:

Vilken härlig blogg!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

45 Rebecca :

wowo grymt

46 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad roligt! :)

Kommentera här: