Dan före dopparedan

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, jag har gjort så mycket annat. I Onsdags var jag och Theodor till Ronja, Marcus och lilla Maja. Vi bytte julklappar och hade det trevligt. Igår var vi och firade Theodors faster Anna som fyllde år och ikväll ska vi ha lite lilla julafton. Nu fixar vi med det sista inför jul och jag vill önska er alla en riktigt god jul!
 
 
Så här såg det ut hos oss i gårkväll, jag mumsade godaste chokladen i min julpyjamas och Theodor sov gott i sängen i sin julpyjamas.
 
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Men hur söt julpyjamas? Älskar den chokladen!

Svar: eller hur! jag med! :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Så himla söt och jag önskar er också en god jul! :-D Kramis

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

3 Ida Lindborg ♡:

åh vilken sötis!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som ett par härliga dagar, god jul! :)

5 sandra:

åh nu blev ju jag sugen på choklad!

6 Lucy:

åhh gullunge <3 och den chokladen är så go ^^

Svar: eller jur <3 ja verkligen!
Pauline Hurtig

7 A M:

Åh mysigt! Den chokladen ser god ut!
sv; Tack, visst är den :D

Svar: absolut! den är sååå god!
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Mysigt :)

9 Natalia:

Så mysigt :)

10 Henrik Olsson:

God jul! :)

11 Erika:

Det chokladet är verkligen gott :)

12 Gabriella :

Sååå sööt!! God jul!!

13 Boel:

God jul :)

14 Anonym:

Mysigt!

Svar: ja :) vem?
Pauline Hurtig

Kommentera här: