Lena 50 år

Imorgon fyller Jonas mamma 50 år och i lördags var vi ute på Kilholmen och firade henne. Theodor hade på sig skjorta med fluga och charmade alla på kalaset. Har är verkligen så glad och lätt att ha med. Av mig, Jonas, mamma och Theodor fick Lena en fågelholk som jag målat likadan som deras stuga, 2 tavlor med Theodor som motiv och ett presentkort på kulturenshus. Jag hade även skrivit om verserna till låten kom igen Lena åt henne som Jonas och Anna sjöng. Det var en jätte mysig och bra dag.
 
 

Kommentarer:

1 linah:

härligt!!

2 Netti Starby:

Jag smälter för han är så himla söt! Kram

Svar: hihi åh ja jag med!
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

så kul :)

4 Svärmor och farmor :

Tack för att ni kom , för fina presenter och fin sång ❤ kram till er alla ❤

Svar: <3
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland :

Klart han charmar när han är så fint uppklädd :D Låter som riktigt fina presenter som ni gav bort. Personliga presenter är de bästa :D

Svar: :D ja det tycker jag med
Pauline Hurtig

6 Lina Lingman:

Vad fint :)

7 N a t h a l i e:

Åh va fint och mysigt! Underbart :)

8 sandra.:

Men gud så himla söt & stilig han var på kalaset :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

9 MALIN:

Vad roligt med kalas :) Åååh vad fina ni är! Kram

Svar: ja :) åh tack!
Pauline Hurtig

10 natalia:

Mysigt!

11 Sandra:

Va härligt med 50års-kalas!

12 Henrik Olsson:

Vilken ljuvligt stilig liten kille! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 Alice Lindström:

Åh vad mysigt det låter och ser ut!

14 Henrietta:

ååh vad härligt!

15 Johanna Utterberg:

Vad härligt det låter, mys! :)

16 Kattis:

Vad roligt med födelsedagsfirande och vilka bra presenter det låter som hon fick!😊

Svar: ja :) ja hon blev jätteglad tror jag :)
Pauline Hurtig

17 Misstossequeen:

Så fin och så mysigt :D

Svar: Ja jag gillar att sprida bloggar :D

18 Amanda CL:

grattis till henne!
Vilka söta kläder han hade :)

Svar: ja men visst! :)
Pauline Hurtig

19 Amanda Forsman:

Åh vilken söt bebis-outfit :P

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

20 Gabriella :

Så roligt!!

21 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

nämen åh så söt :)

22 Caroline:

Så söt!

23 Anonym:

men vilken sötis :D

24 Amanda:

Gud så söt outfit han hade :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

25 Kaffehörnan:

Ja detta projekt är de mest personliga jag haft.
Vad roligt firande

26 ajlimullersandvik.blogg.se:

Fantastiskt att skriva en egen sång, verkligen, den blev jättebra :D :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så roligt, sången var ju bara för härlig :)

Svar: hihi tack!
Pauline Hurtig

28 Prietha:

Så lika Lena och Jonas är!

Svar: ja visst är dom!
Pauline Hurtig

29 Emelie Andersson :

Så fin han är i sina finkläder! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

30 Släpp taget. följ flödet:

ÅÅÅH vad han är sööööt!

Svar: hihi visst är han!
Pauline Hurtig

31 Frida:

Vad fin han var på kalaset :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: