Varning för äcklig bild

Nu har det gått en vecka sedan operationen. Jag går jättebra på foten och det gör inte så farligt ont, har kryckor när jag går ute. Dock såg det inte så snyggt ut under bandaget. Blodigt, gäggigt och blått. Blä, blä, blä. Egentligen ska jag inte byta omplåstring, men hallå, hur äckligt är det inte? Så igår bytte jag, känns bra, lite färschare, under var det jättefint! 2 veckor tills stygnen ska tas nu. Jag vet att det nog inte alls är OK att lägga ut en sådan här bild men jag har ju bloggen lite som dokumentation för min egen skull. Men varnar känsliga. 
 
Varning för äcklig bild
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carolina Thoor:

Hade nog också bytt. Fräscht måste man ju få ha det :D

Sv; tack ska du ha för din röst, det är guld värd! :D

Svar: ja men visst!
Pauline Hurtig

2 Caroline - mamma utomlands:

Aj aj aj det där ser inte skönt ut!! :O Jag skulle också bytt, det kan inte vara bra att det ser ut så så jag tror du gör rätt!!

Tack snälla!!

Svar: nej det ser värre ut en vad det är, nu är det vitt och fint :)
Pauline Hurtig

3 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Usch, hade också bytt om det såg ut så där..

4 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Skönt att det går bra i alla fall :)

Svar: ja jätte!
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vad skönt att höra att det går bra! Kram

6 Natalie Salazar:

:O men vad har du gjort?
nu har jag inte hängt med här, AJ!

Svar: jag har opererat hälsenan, finns inlägg om det längre ner :)
Pauline Hurtig

7 Nathalie Tegelstam:

Aj, det där ser verkligen inte skönt ut :O

Svar: det var nog bara att det fortfarande läkte från operationen när dom plåstrade om mig :)
Pauline Hurtig

8 Amanda CL:

tror det va bra att du bytte faktiskt <3

sv: tack :D

Svar: jo, det kändes inte bra att ha så där. men man ska ju inte vara å pilla så mycket :)
Pauline Hurtig

9 MALIN:

Skönt att det går bra, men jag håller med dig! Det ser inte så jättemysigt ut :) Kram

Svar: nej inte jättemysigt ;) men nu är det vitt och fint!
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Vad har hänt? :/
Ser nasty ut men jag hoppas de läker bra för dig :)

Svar: jag har opererat hälsenan, du kan läsa om det längre ner i bloggen.jo..men nu är det bytt, Tack!
Pauline Hurtig

11 Daniella:

Oj herrejösses. Det ser ut att göra fett ont också :o

12 Henrik Olsson:

Det skadar nog inte att plåstra om allt efter en vecka - speciellt inte eftersom du vet vad du gör! :)

Svar: nej, jag tänkte det, speciellt inte när det ser ut så där. Hihi :)
Pauline Hurtig

13 Henrietta Nylund:

Ajdå, ser sjukt ut! Hoppas det läker som det ska!

Svar: det var jättefint under :)
Pauline Hurtig

14 natalia:

Ajjjjj! det gjorde ont i hela kroppen på mig haha ;)

Tycker det är bra att du bytte, det kan ju inte vara bra att ha samma så länge?

Svar: åh :( haha!
nej alltså dom säger att man inte ska byta någon gång och det är nog för att inte ta in smuts osv. men det kändes inte bra att ha det där
Pauline Hurtig

15 Viktoria Eriksson:

så bra att det gått bra med foten! :)

16 Sara Ekman:

Oj då, förstår att du bytte, hade jag med gjort! ;)

17 Skogsraah ☾:

Åh, jobbigt! Men skönt att det verkar gå bra ändå :)

18 ISA:

aaah jag typ hat-älskar sånna här bilder! haha

Svar: haha!
Pauline Hurtig

19 Cecilia Johansson:

Du är en kämpe. Tur att snö och is inte hunnit komma. ;)

Svar: å tack! ja verkligen, så glad att jag fick göra det redan nu :)
Pauline Hurtig

20 Therese Bjärstig:

Ja fy men huvudsaken det läker!

21 ebba:

såg inte skönt ut alls!
svar: ja men eller hur! :) kram

22 paulina:

men fy vad otäckt det ser ut :( hoppas du blir bättre snart. kram

Svar: jo :( men nu ser det bättre ut, tack!
Pauline Hurtig

23 N:

Usch vad det ser läskigt ut :( Hoppas det blir helt bra snart!

Svar: mh...men nu är det fint! tack snälla
Pauline Hurtig

24 Emma Engström:

Skönt att det går bra! :D

25 shazi:

åh gud stackare

26 Josefine:

AJ! Kan tänka mig att det gör ont!

27 Sarah:

Va skönt att de känns bra o att de ser så fint ut under :)

28 Johanna Utterberg:

Vad skönt att du kan gå på foten iaf! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

29 Amanda:

Men aj ser läskigt ut! Skönt att du kan gå på den i allafall!

30 marina:

Usch! Jag hade också valt att byta om det såg ut sådär! Skönt att du iallafall kan använda foten!

31 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

usch usch! tur att det såg bra ut under :)

32 Lydia Elstig:

Skönt att det gick bra!

33 Boel:

Skönt att det går bra för dig med foten :)

34 Dixi Wonderland:

Jag misstänkte att de var något sånt. Usch det ser så himla otäckt ut men jag hoppas de läker fint för dig :)

Svar: under var det fint och nu är det även fint omplåstrat :) tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: