Helgen

Hoppas ni haft en bra dag! DVi har varit ute i stugan och gjort vår. Nu är vi nästan redo för inflytt nästa helg, längtar! Imorgon väntas en dag fylld av "dansuppvisningar", med alla mina dansgrupper, hela 7 st. Vi har gjort en liten dans med temat djungel/sommar som vi ska spela in och skicka ut. Jag är så glad att vi kunnat ha i gång danslektionerna iallafall, åh det känns bra att jag fått till en form av uppvisning åt dem. Sedan väntas sommarlov från dansen och jag hoppas att allt kommer kunna vara som vanligt när vi startar upp igen till hösten.
 
 
Minns ni buketten jag fick hem från blomsterverket? Så här såg den ut när den kom, pinonen var nästan cerise rosa och sedan blev den ljusare och ljusare. Nu har den tyvärr vissnat.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken vacker bukett och så härligt att ni snart flyttar till stugan. Kramis <3

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

2 Celine:

Underbart! Jag saknar mina föräldrars stuga så jag är riktigt avis just nu!

3 dixiwonderland.com:

Va roligt att ni ändå har haft igång dansundervisningen :D Och ja, blommorna är ju så vackra så här års. Tyvärr vissnar de fort på grund av värmen vilket är ett minus :( Önskar de kunde uppfinna ett medel som fick blommorna att hålla längre.

Svar: ja :D ja verkligen! ja man tycker ju ändå att de borde vara möjligt?
Pauline Hurtig

4 Ajli Matblogg:

Vad kul att spela in en dansuppvisning 😊 heja dig! Och buketten ser väldigt fin ut ❤️

Svar: ja :D tack! eller hur :)
Pauline Hurtig

5 Anonym:

Hoppas de går bra! :)

Svar: tack det har det gjort :)
Pauline Hurtig

6 Enna:

Men vad kul med dansuppvisningar! Och så vackra blommor :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsning:

Hoppas att du fått en fin morsdag :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

8 Caroline:

Vad härligt med stugan!

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

9 Annie - Stora Små Äventyr:

Härligt med häng i stugan :)
Hoppas att dansuppvisningarna har gått bra :)

Svar: ja :D tack det har det!
Pauline Hurtig

Kommentera här: