Det är dags för fredagsmys!


Jag och Theodor har ganska just kommit hem. Efter förskolan cyklade vi till affären, i spöregnet. Theodor bestämde att vi skulle äta tapas, hans favvo, till middag. Han plockade sin lilla vagn full och var så nöjd med allt fredagsmys köp. Tänkte att han skulle få vara uppe och se masked singer ikväll, mys! Jonas jobbar kväll så vi kör fredagsmys bara jag och Theodor. På bilderna ser ni hegens bukett som jag fått hem via prenumeration från blomverket, alltså jag älskar detta! Så lyxigt och underbart. Trevlig helg på er!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt du och Theodor ska ha det och vilken vacker bukett. Kramis <3

Svar: ja :D visst är den <3
Pauline Hurtig

2 lisa:

Vilken underbar bukett ! :)

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsning:

Ha en underbar helg :)

Svar: tack, hoppas du haft det med!
Pauline Hurtig

4 johanna:

Åh vad gott med tapas <3

Svar: ja jätte <3
Pauline Hurtig

5 Anonym:

mysigt med nya blommor varje helg :)

Evas blogg

Svar: ja :D varannan har jag :)
Pauline Hurtig

6 Julia:

Tapas! Han har god smak :D

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Enna:

Låter som en helt underbar fredag :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

8 Caroline:

så mysigt med tapas :D

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

9 Celine:

Haha så söt han är <3 Hoppas middagen blev god!

Svar: ja visst är han <3 det var den :D
Pauline Hurtig

10 johanna:

Men åh vilket mys <3

Svar: jaaa <3
Pauline Hurtig

11 Sara:

vad vacker! å så mysigt :)

Svar: visst är den! oja :)
Pauline Hurtig

12 Ida:

Vad mysigt det låter! Så fin bukett!

Svar: det var det :) visst är den :D
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Vilken fin bukett och vad mysigt du och Theodor planerade att ha den fredagen.

Svar: Tack, kul att du gillade det handgjorda kortet till min pappa.

Kram

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: