Caseapp giveaway

Tävlingen är i sammarbete med caseapp.
 
 
 
Så roligt att ni gillade skalen jag fått göra med caseapp, för nu har jag fått chansen att tävla ut ett presentkort på caseapp till ett värde av 300 kr till någon av er!
 
Allt ni behöver göra är att kommentera detta inlägg med vad ni skulle vilja ha för motiv på skalet eller vem ni skulle vilja ge ett skal till.
 
För vill ni inte göra ett skal till er själv så är det ju en perfekt julklapp verkligen! Jag är så himla nöjd med mina, de är så bra kvalité och så älskar jag motiven jag valde. Det finns så många valmöjligheter för att designa ett skal och det är superlätt att skapa!
 
Jag kommer att välja en vinnare på söndag kl 18 som kommer att presenteras i ett inlägg här på söndagkväll.
 

Kommentarer:

1 Photo by E M E R E L L A:

Åh så fina skal! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Dem är verkligen jättefina :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Är gärna med. Skulle göra motiv med William, skulle även ge till William tror han skulle gilla saken :)

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

4 Therese:

Jag skulle helt klart göra ett skal med bilden på första mötet mellan storebror och lillebror ❤

Svar: så kul att du deltar :D grattis föresten!! <3
Pauline Hurtig

5 ullie:

jätte fina verkligen

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh vad fint! :) Jag skulle göra ett skal med mina fina djur på! :)

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

7 Matilda Berlin:

Men åh! Du anar inte hur timeat det här är. Igår på vägen hem från restaurangen vi var på, springandes genom spöregn, lyckades jag slå ut mobilen ur jackfickan och ser den ramla i marken, landa på trotoarkanten och se den långsamt slidea ned i den stora vattenpölen nedanför kanten.... Mobilen klarade sig, men skalet gick söder...
Så om jag vinner (vilket jag håller alla mina tummar och tår för) så skulle jag göra ett likadant som det jag har - med vit bakgrund och blåa orkidéer på. Det var ju såååå fint!
Kram vännen <3

Svar: nämen åh vilken otur. kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

8 Hannah Karlsson:

Jag skulle gärna göra ett skal med mina 3 brorssöner på eller mina katter!😍

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

9 Hannah Karlsson:

Jag skulle gärna göra ett skal med mina 3 brorssöner på eller mina katter!😍

10 Maja:

Så himla fina! 😍 Om jag vinner ett skal så skulle motivet bli en av mina favoritbilder på Sessan (min katt) som bor kvar hos mina föräldrar. Jag träffar henne inte så ofta och det skulle vara guld om hon fick vara med mig, vart jag än går ❤️

Svar: tack! kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

11 Maja:

Så himla fina! 😍 Om jag vinner ett skal så skulle motivet bli en av mina favoritbilder på Sessan (min katt) som bor kvar hos mina föräldrar. Jag träffar henne inte så ofta och det skulle vara guld om hon fick vara med mig, vart jag än går ❤️

12 Netti Starby:

Och vad fint det blev med bilderna! <3 Kramis

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

13 sara:

Jag är mer än gärna med, jag skulle vilja byta ut mitt trista skal till dessa som jag kan ha ett fint foto med mina barn på. Håller alla tummar och tår :)

Svar: vad kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

14 sarah :

åh fina skal

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Åh, skulle göra ett till Micke med nåt om AIK:s sm-guld i år, så glad han skulle bli<3

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

16 http://siliiins.blogg.se:

Så fint! 😍

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

17 Patricia Bergsten :

Hej! Tycker dina skal va jättefina! Jag hade nog valt ett motiv på mina grabbar (min kille och styvson). Jag är borta och jobbar en vecka i stöten (varannan vecka) och det skulle göra mig så glad att bara kunna vända på telefonen för att se dom! Jag har snart närmare 7000 bilder i telefonen så det är mycket att bläddra igenom hela tiden. 🙈

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

18 Patricia Bergsten :

Hej! Tycker dina skal va jättefina! Jag hade nog valt ett motiv på mina grabbar (min kille och styvson). Jag är borta och jobbar en vecka i stöten (varannan vecka) och det skulle göra mig så glad att bara kunna vända på telefonen för att se dom! Jag har snart närmare 7000 bilder i telefonen så det är mycket att bläddra igenom hela tiden. 🙈

Kommentera här: