Boken om mig

 
När Theodor var liten kände jag att "När jag var liten" boken inte var nog, ni vet de där klassiska fylla i. Jag ville forstätta och göra mer så jag köpte ett sprialalbum som jag klistrade in i. Theodor har inte fått sett i den utan jag tänker att han ska få den när han blir äldre. Så en dag när han var i skolan så satte jag mig och pysslade lite i det och började på Vendelas. Så mysigt! I Theodors satte jag i om att han blivit storebror och i Vendelas om att hon skulle komma, gravidbilder, hennes födelse och en månadsdag. Ska sätta in från dopet med men det hann jag inte.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag sparar också mina barns böcker tills dom blir stora och så fint du har gjort. Kramis <3

Svar: Okej :) tack!!
Pauline Hurtig

2 Znogge:

Så gjorde vi också till våra barn och det är fina minnen. Jag fotograferade mycket så barnen har flera album var.

Svar: Okej :)
Pauline Hurtig

3 Sara:

Åh så fint!!

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Sara:

Ååh så fint!

5 dixiwonderland.com:

Så himla roligt att ha :D

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

6 Svärmor/Farmor:

Så fint ❤

Svar: Tack ❤️
Pauline Hurtig

7 sara:

Så fint du gör :)

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Mirre:

Men ohh så fin bok, boken om mig böir få personlig

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

9 Mirre:

Men ohh så fin bok, boken om mig böir få personlig

10 Mirre:

Men ohh så fin bok, boken om mig böir få personlig

11 Petra Olsson:

Så fint och kul minne i framtiden och du är så duktig på att göra fint oxå 😍

Svar: Tack så jättemycket
Pauline Hurtig

12 Enna:

Tycker det är så fint att du lägger ner tid på det. De kommer uppskatta det när de är äldre :)

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Ajli:

Gud, så fint, jag älskar den sortens pyssel dessutom :D

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Jasmine:

En sån fin samling med minnen du skapar för dina barn. <3

Svar: Tack för din kommentar, Pauline!

Kram

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: