Med nallar på

Idag tog jag med lite gotte upp till vår säng där jag satte mig och skrev i Vendelas När jag var liten bok. Det var flera blad att fylla i; smaka mat, tänder och ett halv år gammal. Vendela låg där brevid och grejade på med filten och surrade, så härlig och mysig. Så fick hon känna på boken, och om vi matchar outfit med boken? Såklart vi gör. Nu har jag ätit lunch, Vendela grejar på i sitt gym och vi ska snart ta och amma och sedan gå sovpromenad för att hämta Theodor från skolan.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Så himla mysigt ni hade det. Kramis <3

Svar: Ja jätte:D
Pauline Hurtig

2 dixiwonderland.com:

Hon är för go <3

Svar: Jaa <3
Pauline Hurtig

3 Annie:

Söta bilder :)

Svar: Tack :)
Pauline Hurtig

4 Annie:

Söta bilder :)

5 Natalia Richardson:

Underbara bilder.

Svar: Tack snälla
Pauline Hurtig

6 Tess:

Men hur mysigt har inte ni det? :) Så härliga och mysiga bilder!

Svar: Väldigt :D tack så mycket
Pauline Hurtig

7 Anonym:

Så sött!!

Svar: Åh tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: