En utter

 
Igårkväll blev mitt lilla virkprojekt klart. Kommer ni ihåg för ett tag sedan när jag la ut en bild på ett ljusbrunt garn där jag bad er gissa på vad det skulle bli? Det var någon som gissade rätt på gosedjur till bebisen. Nämligen denna lilla snutte utter. Den är ca 40 cm, har knutar på benen för att bebisar brukar gilla att känna på sådant och kroppen är utan stoppning för lite filt känsla. Jag har virkat den i ett tjockare jättemjukt garn och är faktiskt riktigt nöjd med den.
 
 

Kommentarer:

1 Linnéa :

Men så söt den blev, grå är ju en neutral färg med ✨🌟
Ja men verkligen, syréner är såååå fint - och doftar magiskt 👌🏻

Svar: tack snälla! dock är den som det står ljusbrun
Pauline Hurtig

2 lisa:

Det var jag som gissade rätt :)
Vad söt den blev :) kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Men oj så fin den blev och det hade jag aldrig kunnat gissa. Kramis <3

Svar: tack snälla! nä de var nog lite klurigt
Pauline Hurtig

4 Denise:

Åh vad roligt att du också virkar! Såå söt den blev 😊

Svar: ja, gjorde det betydligt mer förr dock, tack! :)
Pauline Hurtig

5 Sara:

Men åh så söt!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Sara:

Men åh så söt!

7 Enna:

Nej, vad söt!!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Enna:

Nej, vad söt!!

9 Ajli:

Mååå vad du är duktig, den är ljuvlig!

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

10 Mamma :

Så fin och söt lilla uttern blev bra jobbat 💕

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Emiza:

så fin

Svar: tack!
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Såå fin! Jag som är mycket förtjust i uttrar är nog lite kär i denna sötnos. <3 Vad duktig du är!

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: älskar uttrar :D tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: