Talangshow

Nu kommer det ett till skytinlägg om Theodor, men så får de vara när jag har världens stjärna till son. Idag var det Talangshow på Theodors fritids, jag kunde ta kompledigt på eftermiddagen så att jag hann se, så roligt! Theodor var med i ett nummer tillsammans med 3 andra där dem sjöng och dansade till låten Som du vill med Theoz. Han sjöng i mikrofon och gjorde det verkligen såå bra. Han var lite pirrig innan och så nöjd efteråt. En sån stjärna alltså, å så roligt ordnat av fritids.
 
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag betvivlar inte för en sekund att han är jätteduktig :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby :

Men åh vad roligt! Kramis <3

Svar: ja så kul! :D jag kan inte kommentera din blogg :(
Pauline Hurtig

3 Linnéa :

Men åh, vilken rolig grej! Han strålar ju som en stjärna, så klart att han ska vara nöjd 🌟

Svar: ja så kul! eller hur :D
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Han har nog fått sin pappas gener ;)

Svar: jo :D å mina till showen ;)
Pauline Hurtig

5 Rolf:

Vilken kille! Sätt ett instrument i händerna på honom för det är i den åldern inlärningen är som störst. Man skall ju förstås vara försiktig med videor att göra offentliga men det vore riktigt kul att få höra och se honom uppträda. Nåja,det kommer nog tillfällen att få se och höra denna showman.

Svar: ja :D det har han, hans pappa är ju musiker :D ja tyvärr får man ju inte filma.. men någon gång kanske :D
Pauline Hurtig

6 Annie - Stora Små Äventyr:

Kul när de får göra sådana uppträdanden på fritids :) Jag upplever på mitt jobb också att många ungar tycker att det är så kul :)

Svar: ja så roligt!
Pauline Hurtig

7 Alice :

Vilken rolig grej som fritids anordnat, och så modigt av honom att vara med! <3

Svar: ja så kul! :D
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Men så duktig! Förstår att du är stolt! 😍

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

9 Farmor/svärmor :

Å om jag vetat det hade jag gärna kommit å tittat ❤️

Svar: ja de hade varit kul! men det var för liten skara :)
Pauline Hurtig

10 Ullie:

åh det hade mina me i skolan va skoj sånt gillas ju tur du kunde va me

Svar: kul! ja :D
Pauline Hurtig

11 Enna:

Men oj så kul! Vad roligt att han tycket det var roligt :)

Svar: oerhört :D
Pauline Hurtig

12 lisa:

Klart man måste få vara stolt över sina barn. Duktig han är :)

Svar: eller hur! ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: