Slalom för första gången

Igår fick Theodor stå på slalomskidor för första gången. Vi åkte till Rånekölen där vi mötte upp Theodors farmor, hennes sambo och hans son med familj. Så roligt! Theodor har som sagt aldrig åkt slalom förut och var så peppad. Först var han ganska rädd och blev irriterad, men det släpte fort och han lärde sig jättesnabbt. Jag är verkligen sååå imponerad av honom. Han lärde sig att åka slalom och knapplift på en dag, alltså wow. Å han tyckte att det var så roligt och vill åka mera mera!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Men vad roligt och barn lär sig så fort när dom åker slalom. Kramis <3

Svar: ja :D jaså? vad jag hört så brukar de ta ett tag, flera vana var vääldigt imponerad av att han lärde sig så verkar inte vara så vanligt...
Pauline Hurtig

2 Linnéa :

Men åh vad kul det ser ut, ser ut att trivas 🌟

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson:

Men wow så duktig han är! Jag är sämst på det där, så imponerad att han lärde sig så fort! :)

Svar: visst är han! :D ja jag åker inte och kände bara wow!
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Mysigt :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vad roligt. Duktig han är :)

Svar: verkligen! visst är han :D
Pauline Hurtig

6 johanna:

Men vad roligt att åka slalom och vad kul att han lärde sig så fort<3

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Sara:

Å vad roligt! Så duktig 😀

Svar: ja så kul! :)
Pauline Hurtig

8 Sara:

Å vad roligt! Så duktig 😀

9 Mammas och mormor :

Men duktiga Theodor mormor är så imponerad och vad cool och nöjd han ser ut ❤

Svar: ja så duktig :D
Pauline Hurtig

10 Mammas och mormor :

Men duktiga Theodor mormor är så imponerad och vad cool och nöjd han ser ut ❤

11 Carolina:

Åh så mysigt! Nu var det ca 2 år sedan jag stod på ett par skidor. Längtar tills jag får åka med mina barn 🤩

Svar: ja så mycket :) kul!
Pauline Hurtig

12 Jennie:

Så roligt!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: