Lördagen den 18de mars

Idag är det en vecka sedan jag fick njurstensanfallet. Hujjaligen, det var verkligen hemskt. Men stenen kom ju ut på söndagen och sedan dess har jag inte haft ont. Så tur att den kom ut av sig själv och så snabbt. Det känns retat och lite obehagligt i området. Å det tog lång tid för kroppen att återhämta sig. Men nu mår jag bra, men känner mig fortfarande lite sliten.
 
Nu har jag precis kommit hem från att ha lämnat Theodor på kalas hemma hos en kompis. Han var så peppad, så roligt! Så jag tänkte passa på att se nya Beck filmen och vila lite innan det är dags att hämta hem honom igen.
 
 
Kolla in de söta lego fåglarna som jag fick av Theodor i julklapp.

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Vad roligt för Theodor som är på ett kalas och vilka fina fåglar han har gjort till dig. Kramis <3

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

2 Alice:

Kul för Theodor att gå på kalas och skönt att du mår bättre, om än lite sliten. :)

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

3 johanna:

Usch, nej jag har haft samma och det är verkligen inte härligt med sådana stenar. Skönt att det kom ut själv i alla fall<3

Svar: hujja :(
Pauline Hurtig

4 Celine:

Hoppas du fick njuta ordentligt av din egentid <3

Svar: <33
Pauline Hurtig

5 Linnéa :

Åh, sååå himla skönt att du mår bra nu igen 🌟 jättefina fåglar, hade passat i min prydnadshylla 💎

Svar: ja :) å visst är de!
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson :

Vilken tur att den kom ut, men förstår att det va jobbigt <3 skönt att du mår bra igen!

Svar: ja verkligen <3
Pauline Hurtig

7 Jennie:

Fina fåglar du fick!

Svar: visst är dom fina :D
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att han hade trevligt på kalaset :)

Svar: det hade han :)
Pauline Hurtig

9 Fröken:

Vilken otur men skönt att du mår bättre nu! Och hoppas Theo hade det trevligt på kalaset? :)

Svar: jo :( verkligen. det hade han :D
Pauline Hurtig

10 Yasmine:

Skönt att du mår bättre! Hoppas du fick vila och Theo hade kul på kalaset :)

Svar: ja :) det hade han!
Pauline Hurtig

11 Tess:

Vad mysigt med kalas, hoppas de blev bra och lyckat :D Kraaaam

Svar: det blev det :D
Pauline Hurtig

12 lisa:

Min son har haft njursten två gånger och han hade jätteont. Skönt att du mår bättre :)

Svar: ja det var hemskt :(
Pauline Hurtig

13 Enna:

Låter som en bra dag :)

14 dixiwonderland.com:

Skönt att du mår bättre nu :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: