Longing for Paris

Jag är hemma idag med men mår mycket bättre nu. Känner mig fortfarande rätt trött och sliten och har ingen vidare aptit, kommer väl inte vara snabbast på jobbet imorgon men tror att jag kommer klara det iallafall. Jag har försökt att bara ta det lungt hemma de här dagarna men gjort lite lugna hemmasysslor för att testa vad jag orkar och inte sega ihop helt. Men nu har jag vilat ett tag och ska snart gå och hämta Theodor från fritids. Jag har börjat se Emily in Paris från början för att längta ännu mer till Paris haha, för vet ni vad, om en månad nu så är vi påväg hem från Paris just nu. Å jag ser så framemot våran resa.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Vad skönt att du börjar må bättre och så roligt att du ska resa till Paris. Kramis <3

2 Tess:

Gud va härligt att få resa till Paris gumman ❤️😍 En av mina dröm resemål kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Denise:

Åh vad roligt att du ska till Paris!

Svar: jätte! :)
Pauline Hurtig

4 Linnéa :

Sååå sjukt avis på er tripp 💫 ja, men man kan bara älska serien - fina pojkar 💎

Svar: ja jag ser såå framemot den! ja :)
Pauline Hurtig

5 dixiwonderland.com:

Förstår att du längtar en massa :D

6 Thereselinneaaa:

Men vad avundsjuk jag blir! Vill också resa. Paris är ju en dröm att besöka!

Svar: ja ska bli underbart :D
Pauline Hurtig

7 petra:

Skönt du mår bättre, Paris men åh så avis jag blir nu:) kram

8 Jossu:

Underbart att tagga för en resa genom att se en serie. Jag minns att jag tittade på Gossip Girl innan min resa, dom avsnitten när Blair och Serena strosar runt på Paris gator.

Svar: ja :D åh det kanske jag måste kolla in
Pauline Hurtig

9 lisa:

Vad skönt att du mår bättre och bra att du tagit det lugnt :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

10 sara:

Skönt att du mår bättre! Och så underbart att ha en resa till paris att se fram emot :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: