I skuggan av en björk

 
Idag till lunch hade vi bestämt att vi skulle gå på picknick, bara på gården men alltså så mysigt. Satte madrasser under filten så det var riktigt mjukt och skönt. Vi åt pastasallad, vitlöksbröd, plättar och vattenmelon, så mumsigt. När vi satte oss till rätta tittade Theodor på mig och sa "mamma, det här är nog livet". Å det var verkligen så härligt. Efter att vi ätit upp hämtade Theodor ett legobygge han fått i födelsedagspresent och började att bygga det på en bricka på filten. Medans låg jag brevid och läste. I skuggan av en björk. Så himmelens mysigt.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt med picknick. Kramis <3

Svar: jätte :) <3
Pauline Hurtig

2 Linnéa :

Åh, picknick som är så mysigt ✨ tänkte ge mig ut o cykla nån dag och ta med korgen 🌟

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Heléna:

Han är ju för fin Theodor! Det låter jättemysigt med picknick och en massa gott att äta! Jag njuter av olika sorters meloner och jordgubbar så ofta jag kan nu i värmen - så otroligt gott! Så roligt att han gillar att bygga med Lego. Jag älskade att bygga med Lego när jag var liten och överförde det till mina egna barn sedan som också har byggt mycket under sin uppväxt. Hoppas du får en fin kväll! Kramar ❤️

Svar: eller hur! ja så mysigt och gott :) ja så kul :D
Pauline Hurtig

4 Celine:

Otroligt mysigt!

Svar: väldigt! :)
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vad mysigt :)

Svar: jätte :)
Pauline Hurtig

6 Alice:

Vilken mysig stund, och så gulligt han uttryckte sig! Han har ju så rätt, det är det "lilla" i livet som är själva livet! ^^

Svar: ja :D eller hur :)
Pauline Hurtig

7 Enna:

Men vad mysigt! Och han är så söt i sin hatt :)

Svar: jätte! hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

8 johanna:

Men åh vad mysigt med en picknick. Det var länge sedan jag gjorde det

Svar: ja så mysigt :)
Pauline Hurtig

9 johanna:

Men åh vad mysigt med en picknick. Det var länge sedan jag gjorde det

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det låter väldigt trevligt :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

11 Jossu:

Vilken mysig ide, och så god mat ni åt.

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Vilken fin stund ni fick tillsammans.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: