Första Juni

Ja då har vi gått in i Juni månad och första dagen har bjudit på blåst, sol, regn och hagel. Jag slutade tidigare idag för att gå på barnmorskebesök. Vi kollade blodtryck och lite världen, allt såg bra ut, järnet ligger lågt men ska inte ta mer än vad jag gör än. Jag tog även vaccin mot kikhosta som rekomenderas nu. Så kände hon på magen som kändes bra och så skulle vi lyssna på hjärtljuden. Vi hörde ljuden fint men inte nog länge för att Barnmorskan skulle hinna räkna, för hon dansade runt som en virvelvind där inne och var lite busig och sparkade i mikrofonmojängen. Men barnmorskan sa att de hon fick höra lät toppen bra. Så skönt. Jag köpte fika från Holm konditori efteråt som jag och Theodor fikade efter att jag hämtat honom, så mysigt!
 
Ser så framemot Juni månad som har så mycket fint inplanerat och bara 8 arbetspass kvar innan semestern, så härligt! Här får ni se mitt uppslag för Juni i min bullet journal.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att hon är en liten vilding. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Mamma och mormor :

Antagligen en blivande balettdansare 💃🏼 💞

Svar: ja det är ju stor chans :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad skönt att allt går bra :)

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

4 Ajli:

Jag får semester strax innan midsommarafton och LÄNGTAN är ÖVERHÄNGANDE!!! Jag är så glad så glad så glad!!

Svar: så härligt :D
Pauline Hurtig

5 Linnéa :

Vad skönt o höra att allt ser bra ut o låter bra 🙏🏻. Jag vill också skaffa mig en bullet journal, det får bli nyårslöftet för 2024 😂

Svar: ja :D ja gör det, så mysigt att hålla på med
Pauline Hurtig

6 Farmor/svärmor/mamma :

❤️❤️❤️❤️

Svar: <333
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Oj snacka om aprilväder med blandad kompott :) här önskar jag faktiskt regn just nu, det behövs för betets skull :)

Svar: väldigt!
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Skönt att du inte har så många jobbdagar kvar :D

9 Malin :

Härligt att allt såg bra ut! 🌺

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

10 Malin :

Härligt att allt såg bra ut! 🌺

11 Celine:

Underbart att allt var som det skulle i magen!

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

12 Thereselinneaaa:

Vad skönt att allt såg bra ut! och så kul att ha saker att se fram emot :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 johanna:

Så härligt att allt såg bra ut hos barnmorskan<3

Svar: väldigt :)
Pauline Hurtig

14 Enna:

Åh vilka fina färger! Älskar det :)

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

15 Sara :

Vad skönt att semestern närmar sig :) hoppas ni får en fin helg!

Svar: ja :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

16 Jasmine:

Vilket fint uppslag och en trevlig uppdatering. Tack hand om dig.

Svar: Tack! Roligt att du gillade junisidorna i min bullet journal.

Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: