Theodors rum

 
Theodor var verkligen i behov av bättre klädförvaring så han fick en garderob av sin mormor, så snällt. Å alltså drömmen, tidigare har han bara haft några lådor och jag har grävt där å kläderna blev lätt skrynkliga och rymdes knappt. Nu ser man allt så fint och enkelt, vääldigt skönt. Theodor vill att jag väljer kläder åt honom och bakom dörren till hans rum har han flera krokar där jag hänger upp outfits till honom för veckan. Så de går lätt för han och hans pappa på morgonen. I samband med garderoben flyttade vi skrivbordet, tycker att det blev så bra. Å så fick en hylla flytta in, perfekt för legobyggen, Theodor satte direkt igång att sätta i ordning på hyllplanen. Han är så nöjd med sitt "nya" rum, som blir mer och mer ett "storkille" rum.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Åh så fint han har det på sitt rum. Kramis <3

Svar: åh tack! :)
Pauline Hurtig

2 sara:

Kul med lite nytt till rummet, och skönt med mer förvaring! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Fröken:

Så bra det blev och vilken fin garderob!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fint han har det :)

Svar: åh tack! :)
Pauline Hurtig

5 dixiwonderland.com:

Så himla snällt av hans mormor :D

Svar: ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

6 hanna:

det var super fint! jag försöker också få till mina barns rum med bättre förvaringar och så!

Svar: tack :D ja, så svårt med förvaring, känns som de aldrig är nog haha
Pauline Hurtig

7 Alice:

Åh, en såndär garderob hade jag i mitt flickrum hemma, haha! Så skönt med lite mer förvaring. :)

Svar: vad roligt :) verkligen!
Pauline Hurtig

8 Alice:

Åh, en såndär garderob hade jag i mitt flickrum hemma, haha! Så skönt med lite mer förvaring. :)

9 Sara:

Så fint! :D

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

10 Linnéa :

Sååå himla fint 🌟💫

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Ida Sivertsson:

Så fint det blev!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: