Disneyöron

Minns ni att jag för ett tag sedan la ut en bild på ett Stitchpyssel jag höll på med och frågade om ni kunde gissa vad det skulle bli. Å det var endast Celine som gissade rätt på Disneyöron! På Disneyland finns det en massa Musse/Mimmi öron med olika figurer och former man kan köpa. Är ju typ obligatoriskt att ha där hihi. Theodor ville ha med sin favorit Stitch och på en keps istället för diadem. För att säkerställa att han skulle få de han ville så bestämde vi att jag skulle göra dessa. Jag blev så klart jätteglad som älskar att pyssla, alltså det var så roligt att göra dessa, det blev ju betydligt billigare och Theodor är kanonnöjd!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Åh vad fint det blev och han ser så himla nöjd ut. Kramis <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Tina:

Men åh så fina! Så himla duktig du är!
Han ser helnöjd ut! Så påhittigt!

Kram <3

Svar: aw tack så mycket! ja han är så nöjd :D
Pauline Hurtig

3 Linnéa :

Nämen såååå söta dom blev, jag var nog helt ute och cyklade med min gissning 💫. Ett pyssel att testa på känns det som 🌟

Svar: tack så mycket! :D haha inte lätt att gissa ju :)
Pauline Hurtig

4 petra:

Nämen så söta och vad nöjd T ser ut, kram

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Han ser väldigt nöjd ut :)

Svar: ja det blev han :)
Pauline Hurtig

6 Alice:

Så fint det blev, förstår verkligen att han blev nöjd! ^^

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

7 https://siliiins.blogg.se/:

Men så fint!!

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

Kommentera här: