Redo för resa

I helgen bokade vi äntligen flygbiljetter till Paris. Jag har alltid drömt om att åka till Paris och sedan jag och Jonas bestämde oss för att gifta oss så har de varit min dröm att åka dit på bröllopsresa. Å så fick vi det i bröllopspresent av mamma, så fint. Så nu äntligen är det dags, vi åker efter påsk den 11-15 april, läängtar. Theodor ska såklart följa med så vi har fixat pass åt honom, alltså hur söt? En kompis hade berättat för honom att man inte fick le och skulle stirra in i kameran å ja då blir resultat så här, så duktig.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Åh vad roligt att ni ska resa till Paris och så söt han är på passet. Kramis <3

Svar: ja :D visst är han :)
Pauline Hurtig

2 Linnéa :

Men åh, typ min drömresa att åka dit, såååå kul och avis ❤️

Svar: åh <3 ja det ska bli underbart!
Pauline Hurtig

3 Tina:

Åh så himla mysigt! Jag vill också åka till Paris, de verkar underbart! Förstår att ni längtar! Så söt! 😍 jättefint kort! Kram <3

Svar: ja :D åh verkligen, visst är det hihi :D
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Hoppas att ni får en underbar resa :D

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

5 Alice:

Så fantastiskt att ni ska åka till Paris! <3

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

6 Alice:

Så fantastiskt att ni ska åka till Paris! <3

7 Ann:

Åh nämen åh, vad kul! :D

Men jag blir ju superavundsjuk, jag vill också åka till paris! Du måste verkligen ta supermycket bilder!

Svar: jaa :D åh det lovar jag! tanken är att vlogga med :)
Pauline Hurtig

8 Hanna:

Nej men åh vad roligt, jag vill också åka till paris och Italien det är mina två!!

Svar: ja :D ja Italien verkar också så drömmigt men paris har alltid varit min etta :D
Pauline Hurtig

9 Hanna:

Nej men åh vad roligt, jag vill också åka till paris och Italien det är mina två!!

10 Tess:

Men gud så härligt :D Paris alltså!!! Så mäktigt kramis 😍

Svar: ooja :D
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Så roligt att åka till Paris :) Jag förstår att du längtar :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Jossu:

Hoppas att ni får en fantastisk resa.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Natalia Richardson:

ha en underbar resa. Paris är magisk.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Amanda (Swedish Passport):

Men åh så kul att ni äntligen fått resan bokad! Så himla glad för er skull :D Paris på våren låter ju helt magiskt!

Svar: jaaa :D <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: