En solig fredag

Idag är jag ledig och Jonas börjar sent. Tyvärr börjar ju Theodor alltid skolan tidigt, men när han var lämnad så dukade jag och Jonas fram frukost till oss som vi åt framför serie. Så mysigt. Just nu tittar vi på nya säsongen av YOU, så bra alltså. Innan det såg vi också en väldigt bra serie som vi bara snubblade över, den heter one off us is lying och finns på netflix 2 säsonger. Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan är det inte så länge tills jag ska ge mig ut för att hämta Theodor, tänkte gå en liten extra promenad innan i den härliga solen. Trevlig helg!
 

Idag dricker jag ur Mumindagen muggen från 2021, tyckte den kändes passande då den föreställer en vårdags solnegång där Muminmamma och Mumin sitter på broräcket över floden som just tinat. Å lite vårigt känns det faktiskt idag.

Kommentarer:

1 Linnéa :

Men åh, då måste jag ju se YOU, tvekat fram o tillbaka men i helgen kanske 👌🏻 önskar er en finfin fredag 🌟

Svar: gör det! :D åh tack!
Pauline Hurtig

2 Enna:

Mysig start på morgonen! Jag fastnade också för One of us is lying, så mycket att jag läst boken också :)

Svar: ja :D åh vad kul, har funderat på om jag ska göra det
Pauline Hurtig

3 Netti Starby :

Vad mysigt att ni åt frukost och kollade på en serie tillsammans. Kramis <3

Svar: ja väldigt :)
Pauline Hurtig

4 Frida:

Ja men precis, vi får se när bebisen väljer att titta fram :)

Vad mysigt! Har själv tittat på båda de serierna. Inte sista säsongen av You däremot om den precis har kommit ut?

Svar: ja den har ganska just släppts :)
Pauline Hurtig

5 dixiwonderland.com:

Har inte sett YOU själv men hört att många har varit väldigt delade angående senaste säsongen. Men kul att du tycker om den :D

Svar: okej, ja vi gillar den :D
Pauline Hurtig

6 Tina:

Vad mysigt med frukost framför serie! Inte sett någon av de serierna faktiskt! Får kolla upp dessa om jag kan se dom! Åh vad härligt de låter med solsken, här har de varit så grått och trist och regnat mer eller mindre både idag och igår, så tråkigt 😔 hoppas ni får en fin helg! Kram <3

Svar: ja :D ja kolla, båda finns på netflix :)
Pauline Hurtig

7 petra:

så mysigt , och har ni vår i luften så fuskigt här är det en massa snö kvar,kram o fin helg

Svar: haha ja vi har också MASSA snö kvar, men solen skiner :)
Pauline Hurtig

8 johanna:

Vilket bra serietips <3 Älskar också muminmuggen, har funderat länge på att börja samla.

Svar: kul att du gilla det :) ja visst är den fin :D
Pauline Hurtig

9 sara:

Mysigt och lyxigt med lite egentid tillsammans :) Hoppas ni har en mysig kväll :)

Svar: ja :D tack så mycket
Pauline Hurtig

10 Alice:

Mysigt att äta frukost tillsammans! ^^

Svar: ja väldigt :)
Pauline Hurtig

11 Ida Sivertsson:

Håller med om att senaste säsongen av you var så bra! Åh vilken fin Muminmugg!

Svar: ja vi är lite besvikna på slutet dock :/ tack! :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: