Bokrean 2023

Idag efter jobbet mötte jag upp mamma och Theodor på stan för semelfika och bokrea. Så roligt och mysigt. Vi shoppade loss på akademibokhandelns bokrea, vi är så nöjda med våra köp och jag tänkte visa de vi köpte.
 
Jag köpte 2 böcker till mig själv, skriv och bränn för 69 kr (199 kr ordinarie) och I dina händer, den var dock inte bokrea i pocket, men i hård pärm, men det var vännpris på den i poket så jag valde den för 59 kr (99 kr ordinarie).
 
Theodors köpte Fru skräck 79 kr (179 kr ordinarie) Hattjakten, valde jag som är ett stort Sven Nordqvist fan, men Theodor sa inte emot, 79 kr (169 kr ordinarie) Sagoskogens Flora och fauna 79 kr (179 kr ordinarie).
 
En Dissneypysselbok för 29 kr (89 kr ordinarie) Vattengrafitti, coola djur 39 kr (129 kr ordinarie) och Stora boken med korsord för listiga barn 49 kr (79 kr ordinarie).

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att ni fyndade några böcker på rean och åt semlor. Kramis <3

Svar: jätte :D
Pauline Hurtig

2 Ullie:

alltid skoj me rea o lite nytt

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

3 Sara :

Vilka fynd du gjorde :) hoppas ni haft en fin tisdagkväll!

Svar: ja :D tack snälla
Pauline Hurtig

4 Celine:

Så mycket roligt han har att läsa och pyssla med nu!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Tina:

Så mysigt med en tripp på bokrean samt fika, semlor är såå gott!
Barnböckerna ser roliga ut! Kul med pysselbok och korsord också!

Ha en fantastisk onsdag nu, kram <3

Svar: ja :D tack! <3
Pauline Hurtig

6 Linnéa :

Åh, precis läst ”i dina händer”, såååå bra - älskar hennes böcker. Läst störst av allt om du inte gjort det 👍🏻.

Svar: åh vad kul! den har jag läst 3 ggr :D
Pauline Hurtig

7 petra:

Störst av allt var ju så bra ,kanske man skulle ge denna en chans oxå i dina händer. kul med lite nya roliga barnböcker oxå, kram

Svar: ja :D hoppas det! ja verkligen
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Kul med nya böcker :D

Svar: väldigt! :)
Pauline Hurtig

9 Denise:

Vad roligt att ni fyndade böcker :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson:

Så roligt med så många fyndade böcker :)

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Då har ni en hel del att läsa (och lösa) framöver :)

Svar: jajemän :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: