Åremorden

Igår fick jag så himla ont i ryggen, jag hade så svårt att gå och allt gjorde ont. Jag tror typ att jag har sträckt en ryggmuskel. Jag har ändå kunnat sova någorlunda inatt men så fort jag började röra mig så gjorde det ont. Så jag bestämde mig faktiskt för att vara hemma från jobbet idag. Det kan vara väldigt fysikt tungt på jobbet med tunga förflyttningar och så. Så jag tänkte att det är bättre att jag är hemma och vilar så kanske jag kan komma tillbaka redan imorgon. Jag försöker att varva vila med enklare rörelse här hemma och det känns mycket bättre. Det gör fortfarande ont men är hanterbart. Så jag hoppas på att kunna jobba imorgon och sedan fika semla och gå på bokrean, det är typ en högtid för mig. När jag låg och vilade idag så läste jag ut min bok och nästa jag ska börja med är denna. Botgöraren av Viveca Sten, den tredje boken i hennes serie om Åremorden.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Fy vad jobbigt att har fått ont och hoppas att det snart går över. Kramis <3

Svar: jo :( tack!
Pauline Hurtig

2 Carolina :

Usch då, hoppas du mår bättre snart! Härligt när man ska börja på nästa bok 😍

Svar: jo, tack! ja :D
Pauline Hurtig

3 Jossu:

Stackare. Hoppas att det blir helt bra till imorgon

4 Jossu:

Stackare. Hoppas att det blir helt bra till imorgon

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Linnéa :

Aj aj, jag har haft väldigt ont i min rygg i flera år, så jobbigt, så jag förstår att du lider 😩
Tack för boktipset förresten, måste prova denna serie 👍🏻

Svar: ja :( åh vad jobbigt. ja gör det! :)
Pauline Hurtig

6 Sarah:

Hoppas det är bättre imorgon :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Aj, hoppas att ryggen blir bra snabbt!

Sv: Ja, han är ute efter att skapa kaos och splittring, och lyckas väl ganska väl. Hoppas dock inte att han får tillstånd fler gånger att göra det.

Svar: ja, tack!jo :(
Pauline Hurtig

8 Ida Sivertsson:

Hoppas ryggen blir bättre! Älskar också bokrean, och semlor hehe!

Svar: tack! hihi hoppas du också fått båda idag :D
Pauline Hurtig

9 lisa:

Stackare. Bra att du var hemma och vilade :)

Svar: jo det kändes tur faktiskt
Pauline Hurtig

10 Enna:

Då är det perfekt ju att lägga sig ner och läsa lite <3

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

11 Tina:

Men fy vad jobbigt! Har man ont i ryggen så ställer det till så mycket! Skönt att de börjar kännas bättre nu iallafall! Mums,fettisdagen!! Hoppas du haft en fin dag annars! Kram <3

Svar: ja :( det gör ju verkligen det.. ja :D tack detsamma
Pauline Hurtig

12 Tina:

Men fy vad jobbigt! Har man ont i ryggen så ställer det till så mycket! Skönt att de börjar kännas bättre nu iallafall! Mums,fettisdagen!! Hoppas du haft en fin dag annars! Kram <3

Kommentera här: