Tillbaka

Jag börjar äntligen att må lite bättre och ska återgå till jobbet imorgon. Jag får fortfarande lite hosta och tungt att andas emellanåt men inhalationerna hjälper bra så jag känner mig redo. Det är bara det att har hostat så himla mycket att jag har råkat hosta sönder ett blodkärl i ögat. Är ju inget farligt men ser fruktansvärt ut, så varning för bild nedan, även om det ser värre ut i verkligheten. Till en början kunde Theodor inte kolla på mig utan att hålla på kräkas men när han vant sig lite sa han "ja en bra sak är ju att du inte behöver sminka dig till din halloweenfest" hahah alltså ungen. Men han har ju rätt, jag ser lite halloweenig ut med mitt blodiga öga.
 

Kommentarer:

1 Linda:

haha lite halloweenigt är det :D

Svar: haha eller hur!
Pauline Hurtig

2 sara:

Skönt att du mår bättre nu iallafall :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby :

Nej vad jobbigt att ditt öga ser ut sådär. För några år sedan hade jag en stor vagel i ena ögat lagom till halloween. Då skojade jag likadant som dig. Skönt att du mår bättre. Kramis <3

Svar: jo :( åh haha tur man kan se de så
Pauline Hurtig

4 Enna:

Hahaha...han är för rolig ju!

Svar: ja xD
Pauline Hurtig

5 Rolf:

Nämen lilla gumman. Han är ju för go Theodor och ja det är ju för väl att det inte är farligt. Hostattacker kan tydligen vara väldigt mycket kraft i och en i min närhet knäckte ett revben vid intensiv hosta. Vila mycket och krya på dig!

Svar: haha ja! :) jo de krävs mycket för att hosta. tack!
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Det är ju tur i oturen att det faktiskt hände nu vid Halloween ;)

Svar: oja! x)
Pauline Hurtig

7 Petra Olsson:

Men åh så jobbigt med ögat men det ger med sig snart , så jobbigt med denna hostan, men till halloween passar ögat perfekt:) kram

Svar: jo :( verkligen, haha eller hur!
Pauline Hurtig

8 Denise:

Men ooj! Haha ja väldigt halloweenigt 😂

Svar: eller hur xD
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Oj, blodöga är ingen höjdare! Fick den erfarenheten för ett par år sedan, så man använde oftast solglasögon när man var ute :P

Svar: nej :( ärsh då
Pauline Hurtig

10 Malin :

Skönt att du mår bättre. Det ser ju väldigt Halloweenigt ut och härlig kommentar! :)

Svar: jo :) haha ja!
Pauline Hurtig

11 Amanda (Swedish Passport):

Nej men fy så obehagligt! Såg bara bilden först och trodde verkligen det var en del av en Halloween-utklädnad :O Men skönt att du börjar må bättre :)

Svar: haha! jo :)
Pauline Hurtig

12 Anonym:

Men du har väl varit och kollar upp det ?
Min man fick ju o det va farligt
Vill inte skrämma bara försäkra nej om att du mår bra
Krya på kramen

Svar: nej det har jag faktiskt inte, har kollat med 1177 och det ska inte vara någon fara :)
Pauline Hurtig

13 C:

Nä men en massa kramar till er, det låter ju så jobbigt!

14 Carolina :

Åh stackare.. Hemskt att ha en sådan hosta :/ hehe så fyndig kommentar från din son <3

Svar: jo :( haha eller hur!
Pauline Hurtig

15 ullie:

har du kollat med ögon ? det va jag som blev anonym

Svar: nej har kollat på 1177 och de behövs inte :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: