Röntgenshalloweenfest

 
Igår var det äntligen dags för röntgenshalloweenfest som jag tillsammans med en kollega ordnat. Det blev så himla bra, åh vad roligt jag hade! Vi hyrde en lokal och caterade mat, vi blev drygt 30 personer och alla var mer eller mindre utklädda, så kul! Vi lekte lekar, bla en lek jag gjort där man skulle sätta en pappers näsa på rätt plats på pumpan jag målat, men man skulle blunda och snurra 2 varv innan, alltså jag höll på skratta ihjäl mig. Sedan dansade vi järnet och hade så kul!
 
Halloween Happy!

Kommentarer:

1 lisa:

Vad roligt och vad fint du var sminkad :)

Svar: ja, åh tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilken rolig halloweenfest ni hade på ditt jobb. Kramis <3

Svar: ja så kul!
Pauline Hurtig

3 Anita :

Men gud så roligt :)

Svar: ja jätte :D
Pauline Hurtig

4 Jossu:

Så fin din sminkning var.

Svar: åh tack så mycket :)
Pauline Hurtig

5 sofia hult:

va kul med halloweenfest
skulle bli glad om ni kunde kika in på min blogg där jag just nu har frågestund

Svar: ja jätte!
Pauline Hurtig

6 Natalia Richardson:

Åh låter som en kul fest.

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

7 Rolf:

Jag kan inte hålla mig för skratt över hur bra ni är sminkade och utklädda:) Superbra!

Svar: haha tackar!
Pauline Hurtig

8 Enna:

Oj så kul!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

9 Sara :

Men vad roligt :)

Svar: oerhört :)
Pauline Hurtig

10 Denise:

Vad roligt!! 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 johanna:

Men vad kul att det blev så lyckat<3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Celine:

Ååååh så kul!

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad kul med halloweenfest :)

Svar: oja!!
Pauline Hurtig

14 Jasmine:

Så fint ni fixat! Kul att det blev en lyckad fest.

(Sent) Svar: Tack för tipset om att göra torka av utemöbler inför vintern. Då blir det ju så mycket roligare att ställa fram dem till våren. :)

Kram

Svar: tack! :) ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: