Julegrisen

Ikväll satte jag och Theodor igång med en ny bok, vår julbok. I år valde vi Julegrisen av J.K. Rowling. Theodor, eller ja, vi båda, är så peppad för att den är skiven av samma författare som gjort Harry Potter. Jag tittade på de redan förra året men tyckte att den kändes lite för mastig då, men nu känns den perfekt. Vi började tidigt idag och hann läsa några kapitel och den är redan så spännande. Kapitlena är korta vilket jag tycker är bra, den har bilder men inte så många vilket Theodor sa förvånat att det var rätt mysigt, så att man kan tänka själv, åh så fint och bra. Så mysigt! Kolla föresten hur fint mina nya jultjocksockar som mamma stickat åt mig matchade med boken.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Vilken mysig julbok. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 ullie:

va skoj ni läser ihop min kusin gjorde det länge tillsammamns med deras son me

Svar: ja :) ja det tänker jag göra så länge han vill :D så mysig och viktig stund!
Pauline Hurtig

3 Tess:

Gud så mysigt det låter 🙂♥️

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Sockarna ser riktigt varma ut :)

Svar: jorå, men mest snygga :D
Pauline Hurtig

5 Ajli:

Jag såg detta på instagram igår, såååå mysigt! Jag skulle vilja ha Julegrisen bara för att HA, för jag har ju inga egna barn

Svar: ja så mys! :D nog kan du läsa den ändå :D
Pauline Hurtig

6 Anita :

Mysigt!! :)

Svar: oerhört! :)
Pauline Hurtig

7 Alice:

Vad mysigt! Jag ser så mycket fram emot att få barn och läsa tillsammans med dem, hihi.

Svar: ja så mysigt!
Pauline Hurtig

8 lisa:

Vilka fina sockar. Duktig hon är din mamma :)

Svar: eller hur! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

9 Celine:

Så mysigt och gulligt! Jag börjar verkligen få mer julkänslor nu!

Svar: ja så mysigt! :D åh jag har jättemycket!
Pauline Hurtig

10 Petra:

Så mysigt med lässtund tillsammans jag läste länge för mina minsta och det är mysigt och bra även för språkutvecklingen.dessa tjockis strumpor skulle jag vilja ha 😍kram

Svar: ja så mysigt :) ja dom är så fina :D
Pauline Hurtig

11 johanna:

Men alltså så mysigt att ha en stund där man läser tillsammans<3

Svar: ja väldigt <3
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Mysigt! Hoppas att läsningen fortsätter i samma positiva anda.
Kram

Svar: ja :D tack hihi :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: