En dag i Haparanda

Blogg.se har något fel med kommentarerna och jag har även haft svårt att logga in, men här kommer iallafall ett inlägg.
 
 
Igår åkte vi med buss tillsammans med vår villaförening till Haparanda. Där ligger vårat närmaste IKEA så såklart gick vi in för att shoppa där.
 
 
Mumsig lunchpaus i shoppingen!
 
 
Vi kikade lite på garderober, för vi ska beställa en till Theodor. Theodor hittade en byrå med kodlås som han blev väldigt fascinerad av.
 
 
Vi hade rätt mycket på inköpslistan och hittade allt och en del till. Så nöjda med alla våra köp!
 
 
I Haparanda finns även ett iittala outlet så där gick jag in för att köpa årets Mumin vintermugg, så fin! De hade blackweek med 30 % av på allt så jag fyndande lite mera, så nöjd!
 
 
Sedan var det dags att hoppa på bussen ingen för att åka till Kukkolaforsen där julbord väntade. Jag är ju inte så mycket för julbord men de har ett fantastiskt gotteskåp, hihi. Husen som syns där på andra sidan är Finland.
 
 
Sedan styrde bussen hem till Luleå igen efter en så fin, rolig och mysig dag.

Kommentarer:

1 johanna:

Ni verkar ju ha haft en härlig dag tillsammans<3

Svar: ja jätte <3
Pauline Hurtig

2 Sara:

Åh vad mysigt å roligt :D

3 Sara:

Åh vad mysigt å roligt :D

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

4 Netti Starby :

Vilken rolig utflykt det blev. Kramis <3

Svar: väldigt :D
Pauline Hurtig

5 Enna:

Så mysigt ni hade det :)

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

6 Alice:

Vilken supermysig dag! Kul med lite fynd! ^^

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Thereselinneaaa:

Låter som en mysig dag! IKEA är så mysigt att bara strosa runt i. man hittar alltid något!

Vill bara berätta att jag har flyttat min blogg till thereselinneaaa.blogg.se eftersom Nouw krånglar hela tiden. Du får jättegärna fortsätta kika in där! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Tess:

Låter ju helt enkelt underbart fina du ;) Ungefär tre timmar till mig med bil :) Var flera år sedan jag var i Happis dock

Svar: ja :D vi har väl typ 2 h i bil :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: