Kristi himmelfärds

Så härligt med en ledig dag så här mitt i veckan. Imorgon skulle jag dock ha jobbat men igår sa min hälsena stopp och jag var tvungen att gå hem från jobbet. För 7 årsedan opererade jag båda hälsenorna (vid olika tillfällen) pga. något som kallas Haglunds häl. Jag har sedan i höstas haft ont i hälsenan då och då, säkert inflammationer, jag har haltat lite men det har liksom funkat. Men nu kan jag knappt gå och har så ont att jag bara vill gråta emellan åt, kan inte sova så bra heller pga. värk. Så jag hoppas att några dagars vila gör det bättre. Men jag har skrivit till ortopeden så hoppas på snabbåterkopling så får vi se om den måste opereras igen.
 
 
Alltså kolla den vackra pionen som Theodor gav till sin danslärare (mig).
 

Kommentarer:

1 Fröken:

Din stackare! Efter att det small till i mitt ben under danspasset förra veckan och flera trodde att det var hälsenan som gick av (?) först, så förstår jag hur ont det måste göra. Hoppas du får hjälp snabbt så du slipper gå runt och ha ont?! Krya på dig! <3

Svar: Åh fy :( ja jag är så rädd att min ska gå av
Pauline Hurtig

2 Enna:

Så fin! Och snällt av honom :)

Svar: Eller hur :D
Pauline Hurtig

3 petra:

wow vilken pion stor som en pom pom

Svar: Jaa :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ajdå! Hoppas att du får ordning på detta :/

Svar: Tack, har fått lite hjälp
Pauline Hurtig

5 Ajli:

Ajajaj, hoppas att det kan ordnas upp utan ytterligare operation, men sådan värk kan man ju inte ignorera... usch.

Jag vill också säga tack för det du berättade om ev. operation av sköldkörteln. Verkligen verkligen verkligen jätteglad åt betryggande läsning <#

Svar: Tack! Ja verkar som jag kan vänta lite med op iaf :D
Pauline Hurtig

6 Sara:

Så vacker pion!! Krya på dig

7 Sara:

Så vacker pion!! Krya på dig

Svar: Visst är den! Tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: