Akutfesten

 
Igår var jag på Akutfesten, det är en fest för akutflödet, alltså sos, blåljuspersonal, akuten, röntgen, operation och iva. Röntgen har tyvärr inte varit med på festen något av mina år men nu äntligen är vi tillbaka i gänget. Temat i år var Gatsby, så himla kul att få klä upp sig så, ovan ser ni hur jag såg ut. Å vi hade såå roligt, som jag dansade. I år var det sos som ordnade och vet ni vem de gav uppdraget till 2023? Jo röntgen! Så himla roligt, jag är ju festfixare hos oss och har redan massa planer. Det ska bli så kul! Å kolla så fin vandrings "pokalen" är.
 

Kommentarer:

1 petra:

Så kul med lite fest:) kram

2 Mamma :

Så fin du är och vilket kul tema. Roligt att du får vara med och fixa nästa fest förstår att du redan har fullt med idéer 😀

Svar: tack mamma :D ja det ska bli såå kul
Pauline Hurtig

3 sara:

Vilket roligt tema, och kul med lite fest! :)

Svar: ja så roligt :D
Pauline Hurtig

4 Carolina :

Mysigt att kunna spendera tid och festa ihop! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 johanna:

Nej men gud vad kul <3 Superfin är du också

Svar: ja så kul <3 å tack snälla!
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Fin du är :D

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

7 Fröken:

Vilken rolig idé och vilken fin bild på dig! Jag är säker på att ditt röntgengäng kommer att fixa festuppdraget galant! :)

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

8 Amanda (Swedish Passport):

Nej men åh så rolig grej! Hade inte väntat mig annat än att du redan skulle ha en massa planer inför nästa fest ;)

Svar: oja! hehe :D
Pauline Hurtig

9 Mie Evnice:

Vad roligt! Hoppas du hade en riktigt bra fest :) och superkul att man äntligen kan ha fester så här igen!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

10 Yasmine:

Superkul, jag älskar också att planera och fixa fester så jag förstår din förväntan :)
Kram

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

11 Enna:

Så fin! Vilket roligt tema :)

Svar: åh tack! ja eller hur :D
Pauline Hurtig

12 Alice:

Roligt med fest, och vilket roligt tema! ^^

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

13 Anna-Maria:

Vad tjusig du var! Kul att det blev en bra fest och roligt att det är ni som ska ordna det nästa gång. :)

Svar: å tack snälla! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

14 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så trevligt :) Fin outfit :)

Svar: ja jätte, å tack snälla!
Pauline Hurtig

15 ullie:

nej men grattis va roligt va fin du va

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Ida:

Åh vad kul och vad fin du var!

Svar: ja jätte, å tack!
Pauline Hurtig

17 Jasmine:

Vad roligt med fest för er alla som finns där när det verkligen behövs! Kul att det är ni på röntgen som ordnar nästa års fest.
Du var verkligen så fin i Gatsby-dress!

(Sent) Svar: Tack snälla! Det gör mig glad att du gillade juni i min BuJo.

Kram

Svar: ja så kul! :D åh tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: