Sliten, solsken och konsert

 
Jag är precis lika sliten som jag ser ut på bilderna, känns som jag jobbat jämt den senaste tiden och knappt ens haft tid till raster. Men idag fick jag äntligen tid med mitt älskade solsken till son. Han ger mig sån styrka och glädje. Efter jobbet idag mötte jag upp Theodor och mamma. Vi gick på en restaurang och åt middag och lekte sedan kurragömma i en park i väntan på att lyssna på Jonas konsert. Den var så himla bra. Finns lite filmsnuttar på min instastory för den som är intresserad och snabb nog.

Kommentarer:

1 Maria:

Hoppas att du får en skön kväll när du har haft en full dag :)

Svar: tack :) men det var så härligt att äntligen vara lite ledig och göra annat
Pauline Hurtig

2 johanna:

Men så härligt att ni fick lite kvalitetstid tillsammans<3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 C:

Hoppas det lugnar ner sig snart <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Annie - Stora Små Äventyr:

Härligt med restaurangbesök :)
Och kul med konserten :)

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

5 sara:

Vilken mysig kväll ni verkade ha, och hoppas det lugnar ner sig på jobbet för dig och att du snart får semester :)

Svar: ja jätte :) tack!
Pauline Hurtig

6 Alice:

Vilken mysig tid tillsammans! ^^

Svar: oerhört :)
Pauline Hurtig

7 Annika:

Så skönt att du fick vila till slut, trevligt med konsert.

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Denise:

Mysigt med kvalitetstid 🥰

Svar: ja jätte!
Pauline Hurtig

9 lisa:

Vad mysigt det låter och fin bild på er :)

Svar: det var det. åh tack <3
Pauline Hurtig

10 Anita :

Fina ni!! :)

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: