Lightyear

Minns ni Toy Story filmerna? Vi har sett dom massa gånger med Theodor, han tycker att dom är så bra, och det gör jag och Jonas med. Nyligen hade nya filmen om Buzz Lightyear premiär så Theodor fick ett biopresentkort av mig och Jonas i födelsedagspresent för att gå och se filmen på bio. Och idag var det äntligen dags att krypa in i biomörkret, så mysigt! Theodor tog stolt med sin egna Buzz Lightyear och var otroligt peppad. Filmen är inte så lik själva toy story filmerna utan denna handlar som mer om personen Buzz som leksaken sedan gjordes efter. Filmen var jättebra tyckte vi alla 3. Vi skrattade högt flera gånger, speciellt åt den söta robotkatten Sox. Filmen var även spännande och fin. Verkligen kanon bra!
 

Kommentarer:

1 petra:

wow så kul :)

Svar: väldigt :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har faktiskt inte sett någon av dessa, men borde kanske göra det. :)

Svar: ja dom är bra :D
Pauline Hurtig

3 ullie:

ja men va spännande . ha en fin fredag kramar

Svar: ja jätte :) tack hoppas du hade det med
Pauline Hurtig

4 Celine:

Men åh så mysigt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Åh va roligt och så stolt han ser ut :)

Svar: ja :) eller hur!
Pauline Hurtig

6 Enna:

Åh vad spännande!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 sara:

Vad roligt att ni var på bio! Jag föreslog min son att vi skulle gå på den, men han ville hellre gå på den nya minions-filmen sa han. Men vi får se, kanske hinner med båda nu på sommarlovet! :)

Svar: ja så mysigt! okej har hört att den också ska vara bra :)
Pauline Hurtig

8 Flisan:

sv: ja han e grymt bra skådis :D

åh mysigt med bio var grymt längesen jag gick på bio :P

Svar: ja :D vi älskar att gå på bio
Pauline Hurtig

9 johanna:

Men åh så mysigt med bio<3

Svar: absolut <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: