Juli

Jaha hurrni, då var juni slut och vi har redan gått in i juli. Jag har jobbat kväll men har slutat nu och hinner vila några timmar innan jag ska tillbaka igen. Jag har tagit på mig ett extrapass imorgon. Jag kan ju egentligen inte jobba helger men vi är så ont om folk och det gick bra för kollegan så det känns bra att kunna hjälpa till. Känns såklart jobbigt att missa en ledig dag, men värst att missa tid med Theodor, men han har det ju bra ändå och vården ser ju ut som den gör just nu.

Slänger in en härlig junibild som avslut på inlägget.
 


Kommentarer:

1 Cissi:

Åh stackare men så fint att du ställer upp! Härlig bild :)

Svar: tack! åh visst är den :)
Pauline Hurtig

2 Celine:

Fin du är som ställer upp för kollegorna <3

Svar: ja, annars hade någon blivit utbeordrad utan sommarförmån :(
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag hoppas att du hinner ta igen förlorad tid med Theodore :)

4 Jossu:

Vilken underbar, somrig bild.

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Amanda (Swedish Passport):

Nej men wow så magiskt härlig bild! Så fint av dig att hoppa in på din lediga dag, men så fruktansvärt tråkigt att vården ser ut som den gör att det ens behövs :(

Svar: tack så mycket! jo <3
Pauline Hurtig

6 sara:

Vilken härlig bild :)

Ja så är det ju tyvärr inom vården, men skönt att du inte brukar jobba helger iaf. Jag jobbar också inom vården och jobbar varannan helg, och idag på min lediga helg är jag inne och hjälper till några timmar för att täcka upp. Så är det ibland :)

Svar: tack!
jag jobbar inte pga. att jag inte kör en av maskinerna som körs på helger. Men jag vet ju typ hur det funkar så det gick bra ändå :)
Pauline Hurtig

7 Emma:

Men vilken go livsnjutare :D

Svar: haha oja :D
Pauline Hurtig

8 Ajli:

om man kan, orkar och vill tycker jag man ställer upp. Man vill ju att andra gör det också, om man själv står i behov.

Underbart härlig bild i hammocken! mmmm!!

Svar: jo visst, men jag har inte den kompetensen egentligen. å sen behöver man ju återhämtningen och privatliv med
tack :D
Pauline Hurtig

9 Fröken:

Ett stort tack till dig och alla er som jobbar inom sjukvården trots att den ser ut som den gör och ändå gör ert bästa!!! <3

Svar: åh tusen tack fina <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: