Förkyld

Hej från sjukstugan! Jag har blivit förkyld, har en hemskt hosta men negativt coronatest och börjar bli bättre. Jag hade tänkt att blogga redan igår men då gick det inte att lägga in bilder och det tycker jag känns sååå tråkigt.. Men nu äntligen går det! Så nu till saken, jag hittade en så fin målarbok på coop. Den hette Vinglingar och var så söta figurer med massa drakar och fjärilar mm. men jag kände att de var onödigt att köpa. Men så nu när jag blev sjuk så köpte Jonas den åt mig, så gulligt! Igår när Theodor kom hem från skolan gjorde han mig sällskap med en av sina målarböcker, såå mysigt!
 
 

Kommentarer:

1 sara:

vad fint att du fick den! jättefin ser den ut :)

Svar: ja :D visst är den :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad gulligt att han köpte målarboken till dig och krya på dig. Kramis <3

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

3 Carolina :

Tråkigt att höra, krya på dig! Mysigt med att måla tillsammans med din son <3

Svar: tack! ja :)
Pauline Hurtig

4 C:

Krya på dig! Vi har sjukstuga här hemma också!

Svar: tack! åh krya på er :/
Pauline Hurtig

5 lisa:

Krya på dig !

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 petra:

Krya på det är så många förkylda nu kram

Svar: tack
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Krya på dig! ♥️

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Krya på dig fina du <3

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: