Redo för 1 december

Tänk att det imorgon är den första december och årets mysigaste månad börjar. Vi  är så redo, älskar julen! Har ni julkänsla? Det har verkligen jag, idag såg vi årets första julfilm, A boy called christmas, väldigt bra och fin. Snart ska jag gå upp och natta Theodor och när han somnat så ska Nissen få flytta in, så roligt! Theodors outfit för morgondagen hänger redo, en jultröja med Pikachu på och chokladkalendern han valt är också med Pokemon å han är så redo att få öppna första luckan imorgon.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

December är verkligen en mysig månad och jag och barnen kollade på våra första julfilmer redan förra helgen. Kramis <3

Svar: ja :D kul!
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Vilken fin tröja och vad mysigt med en chokladkalender! Jag är också ett stort fan av juletiden och sett fram emot att få öppna lillens första adventskalender!! :D

Svar: eller hur :D så mysigt!
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson :

December är så välkommet :) älskar julen och min julkänsla är på plats, bara snön som fattas. Har även hunnit kolla några julfilmer, så mysigt :)

Svar: härligt :D vi har massa snö, så fint :)
Pauline Hurtig

4 lisa:

Vilken fin tröja och kalender :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Louise:

Mysigt! Den filmen var så bra! 🥰

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, nu börjar det dra ihop sig ordentligt! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Maria :

Ja helt sjukt att det är 23 dagar kvar på det år. Hoppas att nästa år blir ett bra år ❤️

Svar: ja vet inte om sifforna kastade om sig nu lite, men ja tänk snart är det 2022.
Pauline Hurtig

Kommentera här: