Dagar på dagar

Vi var alla lediga i torsdags så då var vi ute i stugan och grejade för våren. Igår jobbade ju jag men det gick bra. Natten till idag sov Theodor hos mormor, han älskar verkligen att vara där och var så lycklig. Jag och Jonas var hos hans Lillasyster och hennes sambo, jag saknade Theodor så otroligt mycket men vi hade jätteroligt och trevlig hos Anna och Fredrik. Vi for hem från dem rätt sent och for då förbi och köpte maxmat som vi åt när vi kom hem medans vi såg en serie för att varva ner lite, det var såå mysigt. Efter lite sovmorgon idag mötte vi Theodor och mamma ute i stugan där vi har grejat ännu mer för våren. Längtar så efter att flytta ut. Men nu är vi helt slut haha, så vi väntar på att familjepizzan ska komma så ska vi se gårdagens masked singer, mys!
 
 
Vi smakde dom här chipsen igår, strawberry daiquiri, dom smakar nästa lite sött, men var väldigt goda faktiskt.

Kommentarer:

1 Josefin:

nej men GUUUD vad spännande chips!! man lär ju prova haha 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Förstår att du saknade Theodor men vad roligt att han trivs hos mormor. Kramis <3

Svar: ja :) <3
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsning:

Det är inte konstigt att du saknar honom, men det underlättar säkert mycket att det funkar bra för honom att sova där :)

4 Alice:

Det låter väldigt mysigt alltihop! Åh, har velat prova de chipsen! <3

5 dixiwonderland.com:

Va mysigt ni har haft det! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Förstår att du saknade Theodor. Så där var jag också när mina barn var små :) Chipsen ser intressanta ut :) kram

7 Anita:

Måste testa chipsen... :D

Svar: ja gör det :D
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Va härligt med fix i stugan :) spännande chipssmak :)

Svar: ja :) verkligen!
Pauline Hurtig

9 Julia:

Jag förstår att du längtar efter att flytta ut :)

Kommentera här: