Brudbuketten

 
Nu har det gått en vecka sedan vi gifte oss och tiden har verkligen gått fort, men det känns helt fantastiskt. Ser tillbaka på dagen med sådan lycka. Min brudbukett började vissna lite så nu har jag plockat isär den och satt i en av bröllopspresenterna. Nämligen i denna klongvas, så himla fin!! Vi fick så mycket fina och bra presenter, är så tacksam för allt och ser så framemot att skicka tackkort till alla, hihi, men det kommer nog att dröja lite då vi som sagt inte får bilderna än på ett tag. Då kommer ni såklart även att få se mer av brudbuketten.
 
 
Men några av blommorna från buketten har jag knytit upp för att torka. Tänker att det kan vara roligt att ha kvar. Knöt en rosett av bandet jag hade runt buketten och fjärilen hade jag också i buketten, så fint med fjärilen då de betyder mycket för oss.

Kommentarer:

1 Ida:

Åh så vackert!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Emelie Andersson :

Så vackert! Och stort grattis till er <3

Svar: tack :D <3
Pauline Hurtig

3 Alice:

Men så fint! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Enna:

Så fin bukett!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Jennie:

Jättefin bukett

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Din brudbukett var verkligen så vacker :D Och så fint att torka blommorna och ha som minne <3

Svar: tack :D ja <3
Pauline Hurtig

7 lisa:

Vilken fin bukett. Jag torkade också min brudbukett. Jag sprayade hårspray på den så den skulle hålla längre . Den höll nog en tio år i alla fall :)

Svar: tack så mycket! å bra tips :)
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Wow vilken vacker bukett! Kramis <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 petra:

Klong vasen e så fin och blommorna,kram

Svar: eller hur! tack :)
Pauline Hurtig

10 Blondina:

Gud så fin :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 johanna:

Jättevacker <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

12 Lisefoto :

Nydelig brudebukket!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, det är klart att du ska spara buketten :)

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

14 Jasmine:

Vilket fint sätt du bevarar din brudbukett på! :)
Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: