3 dagar kvar

Idag har jag haft min första lediga dag, bröllopsledigt. Jag har hunnit fixa det mesta som går att förbereda och det känns riktigt bra. Vi får så himla fin hjälp också, så otroligt tacksam för det.
 
Å så fick jag en bröllopspresent på posten idag, alltså så himla gulligt. Min bloggvän Nathaline, som jag aldrig träffat men som kommit att bli en så fin vän, skickade ett paket till mig. I paketet var dessa underbart söta muminljuslycktor. Så himla jag, så himla fint! Alltså hon är så fantastisk och skrev så fina ord, blev verkligen såå glad och överraskad. Tänk att bloggandet har gett mig en så fin vän.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken gullig bloggvän du har och så fin present du fick av henne. Kramis <3

Svar: verklien <3<3
Pauline Hurtig

2 Alice:

Så fina, så himla gulligt av henne! <3

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

3 Julia:

Verkligen jättefint :)

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

4 lisa:

Vad fina :)

Svar: visst är dom :D
Pauline Hurtig

5 Sussi:

Men så fint av henne. Så fina ljuslyktor! Så spännande att det snart är dags för bröllop nu :)

Svar: ja :D <3 verkligen <3
Pauline Hurtig

6 Rolf:

Åhh vad spännande!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Men nu blir ju jag helt tårögd av att läsa detta! Blir så glad att du tyckte om presenten <3 Hoppas ni får en helt fantastiskt bröllop. Som jag längtar efter att få se alla bilderna :D Massa kärlek finaste du <3

Svar: å jag blev tårögd av att du är så himla fin <3 tack snälla kram <3
Pauline Hurtig

8 Jasmine:

Åh, så himla fint gjort av henne! Kul att hennes gåva gjorde dig så glad. :)
Kram

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: