Chandler

Jag älskar ju Tv-serien Vänner, alltså älskar, det var längesedan jag såg den men blir så glad av den. Jag kan den fortfarande utantill och den kommer alltid vara med mig. Min favoritkaraktär, om man får ha det, är Chandler. Av mamma fick jag denna Chandler legogubbenyckelring i julklapp. Alltså hur himla söt? Äääälskar.
 
 
Idag är det 2 veckor sedan handoperationen och jag har idag varit och tagot bort de 6 stygnen och äntligen blivit av med de stora tryckbandaget. Det hade läkt ihop fint och allt såg bra ut. Det känns så skönt att kunna använda handen mer, bandaget begränsade ganska mycket men samtidigt känns de lite läskigt och oskyddat nu, och väldigt ovant. Jag har tappat mycket muskler i handen och är stel. Om två veckor får jag belasta som vanligt igen.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken söt nyckelring och vad skönt att du kan börja använda din hand. Kramis <3

Svar: Visst är den! Ja lite mer iaf :)
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Älskar också serien Friends, riktigt mysig och underbar serie man inte alls tröttnar på! Skönt att det har läkt fint efter operationen <3
God fortsättning!

Svar: Vad kul! Verkligen :) ja så sköönt!
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad coolt att han finns som legogubbe. Finns de andra karaktärerna också? :)

Svar: Ja :D jo de gör dom
Pauline Hurtig

4 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Hela Vännercafet finns på nätet att köpa.

Svar: jo... jag vet.. jag har faktiskt det. Men nu fick jag en nyckelring som jag blev väldigt glad för..... :)
Pauline Hurtig

5 Anita :

Men ååååh!! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 dixiwonderland.com:

Skönt att det går framåt med handen :D

Hata mig inte nu men jag har verkligen inte fastnat för Vänner 🤣 Jag tror det är för att jag helt enkelt inte gillar komedier överlag så jag finner inte serien rolig. Men det är tur att vi alla är olika :D

Svar: Ja :) haha klart man får tycka olika :)
Pauline Hurtig

7 lisa:

Vilken cool nyckelring :)

Svar: Eller hur!
Pauline Hurtig

8 Ajli Müller:

Åh, så fin, jag älskar Friends och ser den bara om och om och om igen, kan den nog nästan helt utantill och ÄLSKAR Chandler ;)

Svar: Visst! Ja den är bäst!
Pauline Hurtig

9 Ullie:

Skönt att va utan nu blir det väl mera träning även det känns ovant
God fortsättning

Svar: Ja lite grann, typ strech :)
Pauline Hurtig

10 Tess:

Min sambo älskar den serien :-) För mig funkar det som en slötittargrej som är rätt skoj, men jag stör mig så enormt på Ross :-X Alltid gjort det...haha...

Svar: :D haha ja han är lite som han e x)
Pauline Hurtig

11 Denise:

Vad roligt att få en så personlig och fin julklapp 😍

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Hoppas att din handled fortsätter att läka fint. <3

Svar: Tack för kommentaren, det blev en fin jul. Roligt att du gläds extra mycket åt en särskild julklapp. :)

Hoppas att du har en fin onsdag.
Kram

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: