Bröllopsfotograferingen

 
 Här får ni se ett smakprov som vi fått av fotografen, Tales of Embe. Ni som följer mig på instagram har kanske redan sett den. Det dröjer 4-8 veckor tills vi får alla bilder men så roligt att hon skickade några. Men längtar efter att få se alla sedan, rätt kul på ett sätt att de kommer längre fram så vi får uppleva allt igen. Men nu håller jag på att fixa ett bröllopsfesten inlägg, fotat av oss och gästerna, som snart kommer upp här. Jag hoppas ni inte är less på bröllopsinlägg för det kommer att komma massor fler, men lite tids mellan rum.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh wow vilken vacker bild på er och ser fram emot flera från eran dag. Kramis <3

Svar: tack, vad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

2 Enna:

Kan tänka mig att alla bilder är minst lika drömmiga som denna <3

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

3 Svärmor :

Fin bild ❤❤ nä jag blir i alla fall inte less 🥰

Svar: tack <3 vilken tur :)
Pauline Hurtig

4 Annika:

Så fin och romantisk bild på er.

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

5 dixiwonderland.com:

Oj det var en lång leveranstid på bilderna. Tror jag hade dött av längtan efter att få se dom xD

Svar: ja.. haha ja känns lite så <3
Pauline Hurtig

6 Alice:

Jag är inte alls less på bröllopsinlägg, tycker de är jätteroliga, hihi! Så vacker bild! <3

Svar: åh vad roligt att höra! tack snälla <3
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken fin bild på er :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

8 Amanda (Swedish Passport):

Men åh så fin bild på er, förstår att ni längtar efter de andra! :D Och för min del får du gärna bomba på med bröllopsinlägg, vill höra allt och se varenda detalj ;)

Svar: tack så mycket! åh gulle du :D
Pauline Hurtig

9 Rolf:

Alltid när jag kommer in här så har jag kommit på mig själv med att le för mig själv över de alltid trevliga och positiva inläggen. Så också denna gången och man blir så glad över de fina bröllopsbilderna som du delar till oss!

Svar: åh tack, ad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

10 Lisefoto :

Åh, det var kjempefint! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 lisa:

Åh vilken fin bild :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 Annie - Stora Små Äventyr:

Förstår att ni längtar efter bilderna :D

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

En så väldigt fin bild på er två!

Svar: Tack, kul att du gillar dekoren på augustisidorna i min bullet journal.

Kram

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Caroline:

fantastisk bild! stort grattis till er<3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

ÄLSKAR bilden! Har följt henne i flera år och älskar hennes bilder :D Kram
Ps. jag har sett alla andra inläggen om bröllopet också, så fint ni hade gjort det! :D

Svar: tack :D åh vad roligt! åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: