H Ä R L I G T

 
Jag har haft en så himla bra dag idag. Vi hade det lugnt med akuta idag på jobbet och jag fick världens skrattanfall på lunchen. Ni vet så där när de gör ont i magen och man nästan inte får luft? Så härligt! När jag hämtat hem Theodor stannade vi ute och övade på att cykla utan stödhjul, vi började igår och snart tror jag faktiskt att han klarar det. Sedan städade jag och Jonas, även det så härligt! Efter middagen flummade jag och Theodor oss bara och hade så roligt.
H Ä R L I G T !

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Att skratta så mycket är så härligt och vad roligt att Theodor övar på att cykla utan stödhjul. Så stor han har blivit. Kramis <3

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

2 Ellen:

Åh vad fint att läsa! Jag tänkte på idag hur lite jag skrattar när jag jobbar hemma och inte träffar mina kollegor. Förhoppningsvis är vi tillbaka på kontoret till hösten.

Svar: aw :D ja så tokigt
Pauline Hurtig

3 ullie:

så härligt då man flamsar med barnen
så fin bild

Svar: ja verkligen :D åh tack!
Pauline Hurtig

4 Rolf:

Sjukhus måste vara rätt ställe att skratta på så att man knappt får luft.Nära till syrgas och sånt tänker jag🙂
Vad duktig den lille killen är som snart kan cykla själv.

Svar: hahaha verkligen, det är så viktigt att kunna skratta :) ja absolut!
Pauline Hurtig

5 Celine:

Så glad jag blev av det här inlägget!

Svar: aw :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vilken härlig dag ni verkar ha haft :) Verkligen roligt att läsa :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsning:

Visst är det härligt att få skrattanfall :) :)

Svar: ja underbart!
Pauline Hurtig

8 Alice:

Vilken underbar dag! Ha nu en fin kväll! <3

Svar: ja :D tack detsamma <3
Pauline Hurtig

9 Sussi:

Så härligt att få skratta! Vad duktig din son är som lär sig så fort att cykla utan stödhjul. Ha en härlig helg

Svar: ja :D eller hur! tack hoppas du haft det med!
Pauline Hurtig

10 Enna:

Det lät så underbart!

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson :

Åh vilken rolig dag! Så härligt med så mycket skratt! 😍

12 johanna:

Men gud vad kul att du haft en härlig dag <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

13 Annika:

Vad trevligt du har haft det. Vad roligt att höra.

Svar: aw, ja :D
Pauline Hurtig

14 Caroline:

åh låter ju som en superbra dag <3

15 dixiwonderland.com:

Så underbart med en så bra dag :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 johanna:

Men åh vad skönt med en lite lugnare dag <3

17 Annie - Stora Små Äventyr:

Så härligt att få skratta sådär, låter som en skön dag :)

Svar: oerhört!
Pauline Hurtig

18 Anita :

Skratta är så viktigt!! ;)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Så underbart <3

Svar: ja <3<3
Pauline Hurtig

20 Malin:

Härligt att då haft en bra dag!

Kommentera här: