Throwback Thursday

Idag hade jag verkligen ingen blogginspiration, är rätt slut efter mycket jobb och har inte hänt så mycket att skriva om. Så jag frågade Theodor vad han tyckte jag skulle blogga om och han var snabb med att svara att han tyckte jag skulle visa bilder från när vi var och hälsade på getterna. Så himla bra idé, så idag kör vi en throwback thursday till en underbar dag i somras då vi var till Bälinge Bondgård. Vi pratar ofta om den dagen, jag älskar killingar och fick ha en i min famn, en dröm!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men åh vilken gullig idé han hade och så himla söta bilder. Kramis <3

Svar: visst var det! tack :D
Pauline Hurtig

2 Sussi:

Verkligen en bra idé. Så himla söta, både killingarna och din son :)

Svar: eller hur! ja men visst :D
Pauline Hurtig

3 Rolf:

Men HerreGud,det kan ju inte bli mycket gulligare.Theodor har känsla för vad vi vill läsa om:) Vilken fin keps han har!

Svar: :D ja han älskar att ha keps å gärna gubbkeps när han vill vara fin :)
Pauline Hurtig

4 Anita :

Jättesöta bilder :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 Jennie:

Jättesöta ju!

Svar: jaaaa :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vilka fina bilder. Älskar getter, dom är så söta :)

Svar: tack! ja eller hur :)
Pauline Hurtig

7 Carolina:

Men åh så mysigt, roligt att kunna påminnas av denna underbara dag! Detta är något jag skulle vilja göra med min lilla son :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Annie - Stora Små Äventyr:

Fin tillbakablick :D Så mysigt med getter :D

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

9 dixiwonderland.com:

Vilken mysig dag :D Och smart idé att gå tillbaka och visa minnen :D Hoppas att ni får en jätte fin helg <3

Svar: ja jätte :D eller hur! tack detsamma fina du <3
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsning:

Så söta! :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

11 petra:

Men åh så mysigt med killingar, så kul med minnen,kram

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

12 Mamma och mormor :

Fina lilla Lovikka så gosig så härlig dag

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

13 ullie:

hi hi samma som ebba på sista kortet den hoppade upp bakom ebba o började tuggade på hennes mössa o ungen skrek ha ha

Svar: haha vad kul! Theodor tyckte det var roligt :)
Pauline Hurtig

14 Celine:

Åh jag minns faktiskt detta! Så mysigt <3

Svar: :D
Pauline Hurtig

15 Alice:

Vilka sötnosar! <3 Vilken rolig aktivitet!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

16 Marie:

Men oh så söta bilder =D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: