I år blir vi Hubby & Wifey

 
I somras skulle ju jag och Jonas ha gift oss, vi valde då att skjuta på bröllopet 1 år pga. pandemin. Vi har bokat den 24 Juli iår och har bestämt att i år blir det vigsel i allafall. Om bröllopsfesten kan genomföras iår känns inte så säkert. Jag har nog mest ställt in mig på bara vigsel och det känns helt okej. Så i år blir vi iallafall man och fru, Hubby och Wifey, längtar. Min planerar hjärna igång igen och det känns så roligt. Jag har nu skapat en anslagstavla som heter bröllop-ute, så kul! Jag drömmer nu om att ha en liten picknick-aktig fest efteråt ute i stugan med bara familjerna. Tänk så fint och mysigt. Å en positiv sak med att skjuta upp bröllopsfesten är ju att jag hinner läsa ännu fler bröllopsmagasin och hitta ännu mer inspiration.
 
 

Kommentarer:

1 lisa:

Vad roligt att bröllopet blir av i alla fall :)

2 Henrik Olsson - Föreläsning:

Jag hoppas verkligen att ni också kan ha en bröllopsfest för nära och kära!

Svar: ja någon gång iaf :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Åh vad roligt att ni äntligen ska gifta er. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Rolf:

Vad roligt! Vi vill se brudparet NU.Nåja,får vänta till juli med att frossa i bilder på tjusig brud och stilig brudgum.Skall bli roligt att se din brudklänning.

Svar: vad kul att du ser framemot det :D
Pauline Hurtig

5 Celine:

Åh så fantastiskt! På ett sätt är det ju lite kul om ni inte kan ha festen nu och har den att se fram emot även när själva vigseln är över! Är det fint väder så kan ni ju också ha en utomhusmiddag för att fira!

Svar: ja faktiskt :D
Pauline Hurtig

6 Sussi:

Vad roligt att ni ska gifta er. Grattis till det. Även om tiderna är som de är. En nära vän till mig skulle gifta sig förra sommaren men det blev inte av med någon fest. Gifte sig gjorde de ändå men festen blev skjuten till deras 1-årsdag den 6/6. Men redan nu har den blivit skjuten ännu en gång till 30/10. vi får se om den blir av då..

Svar: ja :D ja de blir mycket som skjuts upp
Pauline Hurtig

7 Enna:

Men vad spännande!

8 Caroline:

så roligt!! <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Åh vad mysigt och så kul att planera allt <3

Svar: ja :) <3
Pauline Hurtig

10 Alexandra:

Så roligt!

11 Carina:

Vad roligt att bröllopet blir av!
/Carina

12 Marie:

Ohh vad roligt att ni ska gifta er i sommar, hoppas vi att det ska bli er bästa dag vilket det såklart blir

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 johanna:

Men åh vad spännande och roligt med bröllop. Hoppas ni kommer få en underbar dag <3

Svar: ja, tack <3
Pauline Hurtig

14 Ida:

Åh så roligt! Hoppas att det lan bli av så som ni vill och tänker er!

15 Jasmine:

Åh, en så fin milstolpe i livet du/ni har att se fram emot! Skönt att ni fattat beslutet att gifta er oavsett vilka restriktioner som råder vid tillfället. Hoppas, hoppas att det blir en fantastisk dag för er! <3

Svar: Tack, kul att du gillar majsidorna i min bullet journal.

Kram

Svar: ja :D tack <3
Pauline Hurtig

16 Jasmine:

Åh, en så fin milstolpe i livet du/ni har att se fram emot! Skönt att ni fattat beslutet att gifta er oavsett vilka restriktioner som råder vid tillfället. Hoppas, hoppas att det blir en fantastisk dag för er! <3

Svar: Tack, kul att du gillar majsidorna i min bullet journal.

Kram

Kommentera här: