Post migrän

Idag skulle jag ha jobbat kväll så jag skulle hinna följa Theodor på återbesök hos tandläkaren. Men jag vaknade med migrän, jag gick upp och försökte, men det gick bara inte. Jonas (som alltid är ledig måndagar) och Theodor for till tandläkaren där de gick jättebra. De vet fortfarande inte om tanden kommer lossna eller behöva tas bort men nu får han äta som vanligt igen och återbesök igen i februari om inget händer innan dess.
 
Min migrän blev bara värre så jag skrev till jobbet att jag blir hemma idag. Jag har aldrig haft ett sådant här svårt migränanfall tidigare. Alltså det var hemskt, har kräkts såå mycket och bara kunnat lega i sängen. Vid 17 tiden kom Jonas upp med ett glas cola till mig och en stund senare tog jag mig ner. Där hade Jonas ordnat chipps å dipp till mig (det enda jag kan äta vid migrän), så snäll. Jag har inte ont i huvudet längre men är så ömm och slut. 
 
Så här såg sängen ut post migrän. Batterierna fick åka ur klockan eftersom den tickade så högt och Theodor kom in med gosedjur till mig. Alltså han är så fin, kom upp lite då då och fråga hur jag mådde, sa att han var orolig för mig och älskar mig, så gullig!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Fy vilken fruktansvärd migrän du hade och vad skönt att det nu går åt rätt håll. <3 Kramis

Svar: ja så hemskt :( tack!
Pauline Hurtig

2 Emelie andersson :

Usch vad jobbigt, tur att det blev bättre runt kvällen. Gott med chips och dip iaf. :) Och vad gulligt att han kollade hur du mådde <3

Svar: ja, verkligen!<3
Pauline Hurtig

3 Mirre:

Ohh vad bra att du fick i dig det och hualigen för sådan migränanfall, det kan BQ med få ibland. Har du medicin för det? BQ äter Eezzee, de ända som hjälper

Svar: ja hujja, nej jag tar ingenting, måste kolla upp de
Pauline Hurtig

4 Celine:

Usch så utmattande! Kram på dig!

Svar: ja verkligen! kram
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Åh fy din stackare, hoppas du mår bättre idag :,(

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

6 Hilma:

Usch vad jobbigt med migrän! Hoppas att det är mycket bättre nu <3 kram!

Svar: tack idag har jag mått bra
Pauline Hurtig

7 Anonym:

stackare där, hoppas du mår bättre kram

Evas blogg

Svar: <3
Pauline Hurtig

8 Amanda (Swedish Passport):

Men alltså fy så jobbigt! Hoppas du mår bättre idag! :)

Svar: ja :( tack det gör ja
Pauline Hurtig

9 Lisa:

Usch vad jobbigt. Hoppas du mår bättre nu :)

10 Yasmine :

Usch för migrän men tur att du har två så fina grabbar som tar hand om dig!

Svar: ja :( åh verkligen!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Usch och fy för migrän!! :(

Svar: ja blä
Pauline Hurtig

12 Carolina:

Låter himla besvärligt :( fint av din familj att finnas där för dig när det är som värst <3

Svar: ja :( verkligen <3
Pauline Hurtig

13 Caroline:

migrän är verkligen det värsta som finns, jag har ju kronisk migrän och har ont dygnet runt varje dag. det är en ren plåga :( vad gulligt av din familj <3

Svar: oj men va, gud vad hemskt. ja eller hur <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: