Jultröja och julklappar

 
Iförrgår när vi gick på stan hittade jag denna "ugly christmas sweater" till Theodor. Alltså hur fin? Theodor äälskar ju pokemon. Så nu är vi redo för jul, haha nej men visste du att de är 66 dagar till första december? Idag slog jag även in de första julklapparna. Vi var nämligen iväg på lite ärenden idag, å vi gick in på en stor leksaksaffär som hade 25% rabatt på ALLT i hela butiken. Så Jonas å Theodor gick i förväg tillbaka till bilen så att jag kunde shoppa lite julklappar till Dorre. Köpte bla. en jättestor legobåt med massa tillbehör, åh han kommer bli så himla glad. Har du börja julförbereda?

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken söt tröja! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Anita:

Meeen, jättefin! :D

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

3 Enna:

Så gullig!

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

4 Hilma:

Men åh vilken söt liten tröja! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Lisa:

Vilken söt tröja. :) Perfekt att passa på att köpa julklappar när det är rea :)
Kram

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

6 Iselin Renée:

Så søt :)

7 Flisan:

sv: typ jag med haha :P

vilken fin å söt hihi :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Caroline:

så himla söt :D vad mysigt, jag älskar ju allt som har med julen att göra <3 är så redo för julfilmer haha!

Svar: visst är den :D haha jag med!
Pauline Hurtig

9 Mirre:

Men oh så söt den var tsii så glad han ska bli

10 Ida:

Så fint!! Roligt att ha börjat köpa julkappar också, jag har inte börjat än men snart så, gillar att vara ute i god tid haha :D

Svar: ja :D ja så skönt!
Pauline Hurtig

11 Annika:

Vilken fin tröja, har inte börjat julförbereda ännu. Men jag längtar verkligen dit. Jul är verkligen min favorithögtid.

Svar: ja så mysigt!
Pauline Hurtig

12 Yasmine :

Jag har börjat planera vad jag ska ge för julklappar, tycker det är så mysigt! 🙂

Svar: ja så mysigt!
Pauline Hurtig

13 Dixiwonderland.com:

Jag har beställt hem de första julklapparna :)

Svar: vad kul :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: