Videkissar i min bulletjournal

 
I övermorgon blir det en ny månad, april. Vårens första månad, eller? Jag tänkte ta och visa er hur mina uppslag för april månad ser ut i min bullet journal.
 
 
Jag valde att inte spela in en video när jag gjorde april i min bullet journal. Detta på grund av att jag har haft så ont i mina händer och handleder och där med inte velat gör allt på en gång. I april valde jag temat videkissar, alltså hur sött med tecknade katter som videung?
 
 
 Moodtracken fick bli en gren som börjar grönska, kanske inte händer där jag bor under april, men kanske i slutet av månaden, hoppas, jag är så redo för vår nu!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad fint :-D Kramis

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

2 Sara:

Men vad gulligt med kissarna

Svar: Tack :D
Pauline Hurtig

3 Sara:

Men vad gulligt med kissarna

4 elin:

Åh så fint!<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

5 Yasmine :

Nej så söta små videkissar 😍 Du är verkligen så duktig på att göra det riktigt fint! Kram

Svar: åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

6 Heléna:

Så fint det blev och du har verkligen gjort världens sötaste videkissar 😻 Hoppas händerna och handlederna snart är snällare mot dig! Kram 💖

Svar: åh tack så jättemycket :) tack <3
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Åh så sött!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Ullie:

Det är så vår likt o fint

9 Emelie Andersson :

Åh så fint du har gjort det! :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Nej men gud så fint!! Ska faktiskt göra en sida nu i april i min Bujo, så detta ska absolut med :D KRAM <3

Svar: tack så mycket! vad roligt att de inspirerade dig :)
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Så himla fin bulletjournal :) Förstår att man får mycket inspiration från en sådan

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

12 Annika:

Så fint du gjort det.Gulliga katter.

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

13 Natalie:

Jag är SÅ redo för april! Det känns som att det har varit mars månad i ett halvår nu, haha

14 Carolina:

Jag är riktigt imponerad av hur fint du kan teckna och hur roligt det ser ut att göra dessa! :D

Svar: åh tack så jättemycket :)
Pauline Hurtig

15 Amanda Sofi:

Såå fint ju!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

16 Anna Wassermann:

Nämen GUD vad söta!!!

Svar: åh tack så mycket :D
Pauline Hurtig

17 Dixiwonderland.com:

Men alltså hur SÖTA? :D

Svar: tack :D<3
Pauline Hurtig

18 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söta :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

riktiga videkissar med andra ord! du är mycket begåvad :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Ett så underbart sött tema för april månad - älskar det! <3

Svar: Tack, vad kul att du gillar vårlistan i min Bullet Journal.

Kram

Svar: åh tack snälla :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: