Så mycket negativt

Nä men alltså vilken vecka, det har varit så mycket negativt. Det är så mycket corona prat å de är klart vi måste förbereda oss och ta det på allvar. Tillomed vårt fredagsfika (vi turas om att bjuda) på jobbet ställdes in. Det var jag och 2 till som skulle bjuda idag och igår fick vi veta att de var inställt. Men jag och Theodor hade redan bakat till det så jag beslutade att bjuda på det ändå. Jag skrev en lapp och förklarade, å la även in en bild på Theodor från när vi bakade. Jag satte fram tänger som de som ville ha kunde ta med. Jag kände att lite roligt och uppmuntran måste vi ju ändå ha. Å de blev så uppskattat av mina kollegor så det var väldigt roligt!
 
 
Theodors tacosaurus tröja åkte på och vi har så klart ätit tacos. Nu ser vi framemot ledig heeelg!

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Usch är verkligen så himla trött på negativt prat nu, vill höra så mycket positivt som möjligt känner jag just nu! Stor kram <3

Svar: ja men känner lika!
Pauline Hurtig

2 elin:

Håller verkligen med så mycket negativt den här veckan har bärit med , usch alltså!<3

3 Netti Starby:

Det är verkligen tråkigt med allt som har med Corona att göra. Vad gulligt att ni ändå hade bakat och tagit med till jobbet. <3 Kramis

Svar: ja verkligen... tack :D
Pauline Hurtig

4 Marie:

Fint att Theo var med och bakade och det uppskattades såklart att det var fika med ändå

Svar: Ja Theodor älskar att vara med :)
Pauline Hurtig

5 Ullie:

åh men o baka
usch vart är världen på väg

6 Carro:

Vad gulligt av dig och vi åt med tacos igår, så gott! 😍

Svar: tack :D så gott!
Pauline Hurtig

7 sara:

Ja så mycket negativt just nu, gäller verkligen att försöka se det positiva i detta elände. Svårt ibland men alla får försöka, och hjälpas åt att hjälpa till att gynna alla dom små företagen så dom får vara kvar :)

Gott med fredagtacos, det åt vi också igår :)

Svar: ja absolut!
Pauline Hurtig

8 Hanna Karlsson:

Jag tycker att saker och ting är för hysteriska. Vi kan inte sluta leva känner jag. Bra att ni tog med fikat ändå och bjöd på. Härlig tröja han har!

Svar: nej håller med... :D visst är den!
Pauline Hurtig

9 Sara:

Så fint att du bjöd på fika. Söt tröja!

10 Sara:

Så fint att du bjöd på fika. Söt tröja!

Svar: tack! :D visst är den :)
Pauline Hurtig

11 ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud så smart att ta fram tänger så ingen behövde känna sig osäker. Fint av dig och Theodor att ändå bjuda på godsakerna :)

Svar: tack :D <3
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Så fint av dig att bjuda på det ändå tycker jag, vi behöver fortsätta leva och göra livet positivt ändå i denna röra och oroliga tid. :)

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

13 Heléna:

Det gäller verkligen att ta tillvara på allt positivt man kan nu i vardagen och nybakat är väl alltid uppskattat!! Så fin tröja - perfekt när man ska ha tacomys!! Kram 💖

Svar: ja verkligen! eller hur :D
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Vilken söt tröja!
Och vad fint gjort av dig ändå, kul att det blev uppskattat! :)

Svar: visst är den!tack :)
Pauline Hurtig

15 Dixiwonderland.com:

Tycker det var ett toppen initiativ av dig! Jag tror det är viktigare nu än någonsin att vi gör såna små gester som får folk att le. Klart att alla är oroliga men om man ändå jobbar ihop så borde väl inte lite fika skada med tanke på att man springer om varandra hela dagarna? Bra gjort Pauline <3

Svar: tack snälla! ja men eller hur <3
Pauline Hurtig

16 Carolina:

Tråkigt att de ställde in fredagsfikat, nog många som anser att det är så fint att ta vara på! Fint av dig att bjuda ändå :)

Svar: ja.. tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: