Danshelg

Jag har ju dansat i hela mitt liv, gick dansinriktning på gymnasiet. Jag har mest dansat ballet men även jazz, modernt och street. Jag började jobba som danslärare 2012 och älskar det! Nu har jag 4 klasser varje söndag, 4 och 5 åringar, det är så himla roligt! Såklart är det träning och dans för mig med men jag har inte dansat som elev sedan jag blev gravid med Theodor så på drygt 4 år. Igår var det en gästlärare på dansmagasinet. Jag har dansat med henne tidigare och det var så roligt att få ta klass av henne. Vi hade så kul, men alltså vad jag tappat mycket, dels i kroppen såklart, men så mycket i hjärnan, men det var så himla roligt. Som jag älskar att dansa alltså!
 
Balett bilder som Anna fotograferat för en härrans massa år sedan.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att du kör dans klasser på söndagar. :-D Kramis

Svar: jätte :)
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Vilka härliga balettbilder på dig!!! Jättefina!!!
Roligt att du har hållit på med dansa i hela ditt liv och att du nu använder dina kunskaper till att lära barn att dansa! Förstår att det var roligt igår att ta klass av gästläraren 😊 Kram fina du 💖

Svar: tack :D ja så roligt!
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson :

Vilka fina bilder på dig! Och vad roligt att ha något som betyder så mycket för en :) förstår att det måste vara roligt att ha barngrupper :)

Svar: tack snälla! ja :D
Pauline Hurtig

4 Wifeey:

Men woow så roligt :)
Vilka vackra bilder :D
Har oxå dansat innan o hade lektioner men i latin dock dansade jag balett när jag va liten men blev för fet sa min mamma så ville inte fortsätta

Kram

Svar: ja :D åh tack snälla! vad kul!
Pauline Hurtig

5 Ullie:

men oj så fin kul o ha dem
har alltid tyckt balett är så fint

Svar: tack! ja :D visst är det
Pauline Hurtig

6 Jennifer:

Att dansa drömde jag om att få göra som liten/ung, men mammas ekonomi tillät det inte.. Nu i vuxen ålder så känns det lite sådär att gå på dansskola som nybörjare om man säger..
Men det hade varit så sjukt kul att få lära mig dansa!

Svar: vad tråkigt, finns många nybörjarklasser för vuxna, iaf här hos oss :D
Pauline Hurtig

7 Carro:

Åh vad roligt, skulle också vilja kunna dansa 😍

Svar: det är så kul :D
Pauline Hurtig

8 My Nordqvist:

Åh vad roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Frida:

Superfina bilder på dig <3 Och vad härligt att få arbeta med något man brinner för! Kul att du hade en så bra lektion med dansläraren

Svar: tack snälla! ja verkligen!
Pauline Hurtig

10 Dixiwonderland.com:

Jag dansade mycket när jag var yngre och var också sugen att gå dans på gymnasiet men det blev aldrig så. Måste vara så roligt att kunna hålla kvar i något som varit med en under så många år :D

Svar: vad kul att du också dansat :) ja verkligen!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Kroppen är ett fantastiskt verktyg att uttrycka sig med :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

12 Josäfin Andersson :

härligt att få ta upp dansen igen! Och så vackra bilder :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Marie:

Oh vad roligt att hålla danskurser med barn, samt så fina balettbilder

Svar: jätte! tack :)
Pauline Hurtig

14 Lisa:

Vad roligt :) Fina bilder :) kram

Svar: oja, åh tack!
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Jag har dansat en hel del också, har gått på street, jazz, show, bugg och poledance, det är verkligen så roligt att dansa :)

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Så kul och dansa, önskar så att jag kunde!

Svar: det är underbart!
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Jag gick på sh'bam under mina år i Halmstad och wow vad jag älskade det! Saknar det fortfarande. Kram

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

18 enna:

Så fina bilder och oj så kul!!

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

19 Carolina:

Åh så fin du är! Vad mysigt att du fick tillfälle att dansa lite tillsammans med en gammal vän. :D

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

20 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har aldrig sett dig såhär.Vilken uppenbarelse du är <33 dans är sååå magiskt!

Svar: nämen wow, tack! ja :D
Pauline Hurtig

21 Anita:

Så fina bilder :D :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

22 Flisan:

Sv: jag med!

Va kul :)

23 Amanda Sofi:

Bästa är ju när man har något som man verkligen älskar <3

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

24 Jennie:

Fint med balett,jag gillar Svansjön.

Svar: ja älskar balett!
Pauline Hurtig

Kommentera här: