Om vår midsommarafton

 
Hoppas att ni alla hade en underbar midsommar, det hade verkligen vi. Sol och varmt från morgon till kväll. Vi firade ute i stugan, jag, Jonas, Theodor och min mamma. Vi gjorde en midsommarstång som vi dansade runt, åt god mat och spelade spel. Ja så härligt och mysigt. Jag har ju redan min dröm-man så några sju sortersblommor under kudden har jag inte haft på 10 år. Men i år valde jag ut 7 stycken kristaller med saker jag önskar ska gå i uppfyllelse och la under kudden, känns fint tycker jag. 
 
 
En helt fantastisk midsommarafton med min lilla roliga tokunge, min älskade blivande man och min fina mamma.
 
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Vilka underbara och härliga bilder från gårdagen, man blir ju jätteglad! Förstår att det var en bra midsommar, bättre kunde det nog inte ha blivit :D KRAM <3

Svar: tack fina du :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilka fina bilder på er! <3 Kramis

Svar: tack snälla <3
Pauline Hurtig

3 Ullie:

tycker det lter som en super mysig dag me bra avslut

Svar: det tyckte jag med :)
Pauline Hurtig

4 enna:

Vilka härliga bilder och vilken underbar midsommar ni fick :) Såå fin din klänning är!

Svar: tack så mycket! :D
Pauline Hurtig

5 Anonym:

Så fint firande och vilka fina bilder:)

Svar: ja, åh tack! :D
Pauline Hurtig

6 Carro:

låter verkligen mysigt!!

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

7 Sara :

Åh så fina ni är!

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Sara :

Åh så fina ni är!

9 Jeanette:

Så fina bilder! :) Låter verkligen som att ni fick en riktigt fin midsommar.

Svar: tack snälla! ja det hade vi verkligen :)
Pauline Hurtig

10 Lisebrevik :

Såå fantastisk! <3

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

11 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelägare & specialpedagog ★:

Åh ni verkar verkligen haft en riktigt mysig midsommar :).

12 Dixiwonderland.com:

Härligt att ni fick det så himla bra :D

13 Marie:

Så fina ni är, och så fin du var i di klänning

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

14 Yasmine :

Låter otroligt mysigt!

Svar: det är det :D
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

Så fina bilder på dig och Theodor!

Svar: Tack, glad att du tycker midsommartårtan såg god ut. :)

Kram

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: